Nekad Smöris | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmd

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198022128/

Ditt Hex-ID: 110000149c6a9f0

Vad är din discord tagg? Smöris#0025

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att eller snarare vet varför han banna mig jag hade ju inte direct den bästa rpn och ban historik som jag absolu ångrar att jag hade varför jag då sitter här och skriver detta är för att jag skulle vilja få en ny chans så jag kan få bevisa att jag inte är som jag var då och att jag ska kunna få vara på denna servern som jag alltid har velat spela på fast jag sumpa mina chanser så har jag under denna tid fattat varför jag har fått alla mina bans och tänkt igenom varför jag har gjort som jag har gjort och ångrar det som jag gjorde då jag verkligen inte hade en bra rp nivå och ett bra suntförnuft tänkade. det jag försöker komma fram med med detta är att jag verkligen ångrar allt jag har gjort och att jag inte ska göra som jag gjorde om jag får komma tillbaks till servern igen och få vissa att jag inte samma person som jag var för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå in på min dator som vanligt och bara kolla lite saker och göra en ban överklagan för en ban som jag hade fått så såg jag att san hade bannat mig från dcn och ig då det var rätt av han då jag aldrig lärde mig av mina misstag och att jag aldrig lärde mig men nu efter 1 månad så har jag tänkt igenom allt och tänkt på min rp nivå som jag har förbättrat genom månaden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut en rätt ban av san då jag aldrig lärde mig av mina misstag och tänkte aldrig på vad jag gjorde så jag tycker denna ban är helt rätt men skulle verkligen vilja få en chans att få bevisa för er i staff timet att jag har förändrats och att jag inte kommer göra samma misstag igen om jag kan få en sista chans så jag kan få en chans att bevisa att jag har förendrats och att jag har lärt mig av mina bans och att jag inte kommer göra om mina misstag och att jag alltid kommer ha en bra rp nivå och att jag kommer ha en rolig och social rp nivå som jag aldrig hade innan man nu den senaste månaden har jag lärt mig av denna ban så jag kunde få en sista chans på servern som jag har haft så roligt på och denna servern är den enda servern som jag faktiskt har haft så roligt på då jag är en person som trötnar på saker ganska snabbt men jag vet inte varför eller hur så fick servern mig att älska den av någon anledning och därför är det varför jag vill köra här på unive.

det sista jag har att säga är att om jag blir ban överklagan blir accepterad så kommer jag vissa er att jag kommer ha en sån bra rp nivå som jag bara kan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja var ska man börja jag kan knappt komma ihåg alla som jag har fått då det är för många bans så jag inte kan komma ihåg alla men dom som jag kan komma ihåg har jag lärt mig av genom att jag alltid ska ha en bra rp nivå och att alltid spela efter servern regler och ha ett social rp samt tänka mer på suntförnuft när jag göra saker som tex att inte bara gå och skotta eller att inte gå och röra döda kroppar och så har jag lärt mig att om jag får en chans till nu så och blir bannad så kommer jag inte få komma tillbaks till server igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tänkt på mina gammla bans och tagit lärdom av dom samt att alltid ha ett socialt rp och tänka med suntförnuft och att alltid följa serverns regler. sakerna jag har gjort genom året jag körde på unive så lärde jag mig alldrig av mina misstag och bans men nu när jag vart p bannad så tog jag tag i detta och tänkte mer och mer på mina fel jag har gjort som medlem på unive som jag verkligen ångrar att jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte bli bannad och att ta till mig av mina bans som jag har fått samt att tänka innan jag gör saker och att om jag gör fel så kommer jag bli bannad för dom felen som jag gör som staff genom tiden har sagt till mig men har aldrig riktigt lärt mig av det men nu efter denna månad så har jag lärt mig av allt detta och skulle gjort mig glad om jag skulle kunna få visa er staffs och 320 på servern att jag har förbättrats genom min rp och mer saker som att jag ska ta till mig kretik och att jag ska börja lära mig om jag blir bannad så jag inte blir bannad lika ofta.

detta är något som jag har tänkt över i snart mer i en månad som jag ångrar och det enda jag vill är att få en ny chans på servern som medlem och kunna få bevisa för er staffs att jag har blivit en bättre rpare och att jag kommer ta till mig av mina bans som jag får samt att få ett mer soicalt rp och att vissa er på unive att jag har förändrats i mitt rp som var i ett helt och hållet helvete. så det enda jag ber om är att ni ska ge mig en sista chans så jag kan få bevisa att jag inte är som jag var förut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
1 gång är 1 gång för mycket, 21 gånger visar bara att du skiter fullständigt i våra regler och restriktioner. För den första gånger håller jag med San i denna ban. Din average bans per månad ligger på 7 bans i månaden. Ingen ny chans från oss...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka