Nekad Smöris | Ban Överklagan [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmd

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198022128

Ditt Hex-ID: 110000149c6a9f0

Vad är din discord tagg? smöris#5383

Vem var det som bannade dig? Melvinsoder

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi jag drog vapen efter en person hade kallat mig och min vän för busunge.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en person va ute och åkte efter som att vi skulle hem till våran klubb och så är det en bil som åkte in i oss och när min vän fråga varför han körde in i oss så sa han bara för att du är en busunge .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det va en felaktig ban då vad han banade mig för att jag drog vapen efter att han hade åkt in i oss men det va för att han kallade en i min klubb för busunge.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja vart bannad för några dagar sen för pwg som jag lärde mig av mycket då jag väntade av 2 dagar av den bannen för att jag ville lära mig mer av den innan jag gjorde en ban överklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde struntat i att dra vapen och pratat med han ist.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska dra vapen bara så där och tänka mer med suntförnuft

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka