Nekad Smöris | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmd

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198022128

Ditt Hex-ID: 110000149c6a9f0

Vad är din discord tagg? smöris#5383

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffen valde att banna mig eftersom att jag gjorde ett fel jag höll inte upp händerna när dom som rånade mig riktade ak samt att jag var lite för kaxig när dom hade vapen på mig och jag har märkt själv vilket alvarligt fel jag har gjort och kommer inte göra om det igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt lite i staden och sedan kom det fram några grabbar och riktade vapen mot mig jag hoppade in i doms bil och dom tog mig till ett ställe jag vägrade då att hålla uppe händerna som var väldigt dumt gjort av mig samt att jag var väldigt kaxig mot dom som jag igentligen inte skulle varit utan jag skulle hållit upp mina händer och lyssnat på vad dom sa och att jag skulle inte varit kaxig utan jag skulle bara ha lyssnat på dom och inte gjort som jag gjorde då det var väldigt dumt gjort av mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var jag som gjorde fel efter som att jag inte höll uppe min händer när dom riktade vapen och att jag också var kaxig när dom riktade mot mig som jag igentligen inte skulle ha varit så jag tycker att det är jag som har gjort fel och jag kommer inte göra om det igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för krim utan krim och jag har nu lärt mig att jag inte ska göra kriminella grejer utan krim och att jag absolut inte ska gå runt med vapen när jag inte är krim

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha haft en lugnare ton och jag skulle ha haft uppe mina händer istället för att göra som jag gjorde i detta tillfället som var väldigt dumt och det kommer inte hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? vad jag har lärt mig av denna ban är att jag inte ska tänka på ett vapen mer en min karaktärs liv och att förbättra mig fear rp under pistol hot eller andra slags hot och jag ber om ursäkt för min dåliga rp nivå under det scenarigot och det som hände kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka