Nekad Smöris | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmd

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198022128

Ditt Hex-ID: 110000149c6a9f0

Vad är din discord tagg? smöris#5383

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte fear rpade och tänkte på mitt vapen mer en mitt liv som va fel av mig att göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart kidnappad av 2 persersoner och så fear rpade jag inte som var fel av mig att göra så bannade ljungen mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var så att jag vart kidnappad av 2 personer och så fear rpade jag inte och tänkte på mitt vapen som var fel från min sida att göra och så

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vart bannad för krim utan krim för runt 5 dagar sen tror jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde ha fear rpat och inte tänkt på mitt vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? vad jag har lärt mig av denna ban är att jag inte ska tänka på ett vapen mer en min karaktärs liv och att förbättra mig fear rp under pistol hot eller andra slags hot och jag ber om ursäkt för min dåliga rp nivå under det scenarigot och det som hände kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka