Nekad Smöris | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmd

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198022128

Ditt Hex-ID: 110000149c6a9f0

Vad är din discord tagg? Smöris#9759

Vem var det som bannade dig? Sonkiez

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (3).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs bannade mig för att jag var en problem spelare. Enligt mig tycker jag att staffsen hade rätt och bannade mig för problemspelare eftersom staffen insåg att jag verkligen var det och jag tycker att det var en rätt ban men jag vill ändå kunna få en till chans för att kunna uppnå mina mål inom rollspel och kunna få ha kul igen på Unive. Unive har varit min favorit server sen alltid och har alltid saknar unive sen jag blev bannad. Staffsen bannade mig som sagt för problem spelare för att jag var ett problem för unive, men det jag försöker säga är att jag har haft en del med bans men vill fortfarande komma tillbaka och sköta mig för att kunna ha det kul när jag rollspelar på unive eftersom det är en bra server som har en bra rp nivå. Så det jag har försökt säga är att staffsen har bannat mig för problemspelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var det att jag skulle sälja lite vapen ig och så vart jag taggad i dcn av sonkiez och så drog han in alla mina roller dock innan detta hände så hade jag pratat med sonkiez och en annan staff i support om varför jag hade så mycket saker i mitt stash och så sa dom att dom skulle prata med dom andra staffsen om vad dom tyckte och sen så taggade han mig och ja drog alla mina roller, och jag förstår absolut varför jag fick denna ban och vill bara att ni staffs på unive ska veta om att jag verkligen ber om ursäkt för det som jag gjorde och det kommer absolut aldrig hända igen samt så om jag då får en unban som jag inte tror jag kommer få men om jag då får denna unban så kommer jag höja min rp nivå och allt inom min rp kommer förbättras.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut en rätt ban av sonkiez och jag vet om att allt jag gjorde var väldigt fel men det är som så att jag inte tänkte innan när jag var icke medlem och nu efter ish en månad så har jag tänkt på detta och jag har lärt mig av mina misstag och det är därför jag skriver denna överklagan samt för att jag skulle vilja kunna rpa med alla mina vänner som kör på unive och jag vet om att allt detta antagligen inte spelar någon roll för er staffs men det skulle verkligen vara snällt om jag bara skulle kunna få komma tillbaks till servern som jag alltid har älskat att spela på och då jag har alla mina vänner på unive så vill jag verkligen spela på servern igen och jag kan lova er att det som har hänt i då tiden aldrig ska upprepas.

Och så vill jag säga att jag verkligen ångrar allt jag har gjort och sen så vill jag att du ska veta om att jag aldrig kommer göra om det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad så många gånger men alla dom bansen har ju också gjort så jag har kommit i problem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde ha struntat i att vara korupt och att inte gjort som jag gjorde och allt som jag har gjort är nog för att jag har spelat och rpat med fel personer som också har varit problemspelare innan mig och efter mig så det kan vara därför jag har hamnat i det rpandet jag har hamnat i och det vill jag be om ursäkt för och jag gillar värkligen unive och har spelat på denna servern innan i nästan 1 eller 2 år så det är därför jag vill komma tillbaks och få bevisa att jag kan rpa och har lärt mig av min ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte begå regelbrott och att inte vara korrupt och göra andra regel brott samt att inte rpa med folk som är problemspelare och att jag ska rpa med folk som vet hur man rpar på ett roligt och socialt sätt samt att

Jag har lärt mig att inte bli bannad och att ta till mig av mina bans som jag har fått samt att tänka innan jag gör saker och att om jag gör fel så kommer jag bli bannad för dom felen som jag gör som staff genom tiden har sagt till mig men har aldrig riktigt lärt mig av det men nu efter denna månad så har jag lärt mig av allt detta och skulle gjort mig glad om jag skulle kunna få visa er staffs och 320 på servern att jag har förbättrats genom min rp och mer saker som att jag ska ta till mig kretik och att jag ska börja lära mig om jag blir bannad så jag inte blir bannad lika ofta.
detta är något som jag har tänkt över i snart mer i en månad som jag ångrar och det enda jag vill är att få en ny chans på servern som medlem och kunna få bevisa för er staffs att jag har blivit en bättre rpare och att jag kommer ta till mig av mina bans som jag får samt att få ett mer soicalt rp och att vissa er på unive att jag har förändrats i mitt rp som var i ett helt och hållet helvete. så det enda jag ber om är att ni ska ge mig en sista chans så jag kan få bevisa att jag inte är som jag var förut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka