Nekad Smöris | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmd

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198022128

Ditt Hex-ID: 110000149c6a9f0

Vad är din discord tagg? Smöris#9759

Vem var det som bannade dig? Sonkiez

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (3).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag va problem spelare men jag ångrar allt jag har gjort och om jag får rn chans till så kommer detta aldrig att hända igen och det kan jag svära på. Han bannade mig för problem spelare och för att jag var korrupt inom polisen men det var så jävla dumt av mig. .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog ut lite vapen ur polis stashet men jag använde inte vapenena och ingen märkte det. Det var 3 veckors mellan rum mellan min ban och när jag tog ut vapnen jag fattar att det var fel men jag använde aldrig dom jag bara hade dom. Ni så har jag varit bannad i nästan 2 månader och jag vill komma tillbaka till unive för det e den bästa serven jag vet och jag vil kuna spela med mina vänner om jag får en

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut en rätt ban av sonkiez och jag vet om att allt jag gjorde var väldigt fel men det är som så att jag inte tänkte innan när jag var icke medlem och nu efter ish en månad så har jag tänkt på detta och jag har lärt mig av mina misstag och det är därför jag skriver denna överklagan samt för att jag skulle vilja kunna rpa med alla mina vänner som kör på unive och jag vet om att allt detta antagligen inte spelar någon roll för er staffs men det skulle verkligen vara snällt om jag bara skulle kunna få komma tillbaks till servern som jag alltid har älskat att spela på och då jag har alla mina vänner på unive så vill jag verkligen spela på servern igen och jag kan lova er att det som har hänt i då tiden aldrig ska upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivt bannad ganska många gånger men dom senaste kommer jag inte ihåg då det var runt en eller 2 månader sen jag fick dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tänkt vad jag gjorde som icke medlem och tänkt på vad jag hållde på med samt att jag skulle tänkt på att inte göra samma misstag igen och igen för att det blir bara samma konsikvenser alla gångerna som jag nu har lärt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid tänka vad jag gör så inte jag blir bannad och att jag inte ska vara med folk som är problem spelare så jag blir som dom då det är en av anledningarna till varför det har blivit som det blev, och jag vill bara säga att jag verkligen ångrar allt som jag har gjort på servern och skulle vilja få bevisa detta en sista gång då jag redan har fått 2 chanser av er staffs men denna gången är den sista som jag vill få och det kan jag lova alla er staffs på unive Rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka