Accepterad Smöris | Ban Överklagan [Empa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmd

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198022128

Ditt Hex-ID: 110000149c6a9f0

Vad är din discord tagg? smöris#5383

Vem var det som bannade dig? Adam.

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs bannade mig för att jag var en problem spelare. Enligt mig tycker jag att staffsen hade rätt och bannade mig för problemspelare eftersom staffen insåg att jag verkligen var det och jag tycker att det var en rätt ban men jag vill ändå kunna få en till chans för att kunna uppnå mina mål inom rollspel och kunna få ha kul igen på Unive. Unive har varit min favorit server sen alltid och har alltid saknar unive sen jag blev bannad. Staffsen bannade mig som sagt för problem spelare för att jag var ett problem för unive, men det jag försöker säga är att jag har haft en del med bans men vill fortfarande komma tillbaka och sköta mig för att kunna ha det kul när jag rollspelar på unive eftersom det är en bra server som har en bra rp nivå. Så det jag har försökt säga är att staffsen har bannat mig för problemspelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag fick en ban på 10 dagar för emote abuse och efter en dag får jag reda på att Adam har permanent bannad mig för problemspelare på grund av mina bans. Hade uppskattat ifall jag fick en till chans att kunna komma tillbaka till unive och kunna rpa med unive spelare. Det jag vill säga är att jag blev bannad i 10 dagar för emote abuse och efter en dag blev jag bannad för problemspelare och antar att det var en rätt ban men vill fortfarande komma tillbaka och kunna få en till chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut en icke felaktig ban då jag har varit en problemspelare och haft många bans. Jag antar att det är en rätt ban eftersom jag har varit en problemspelare då Adam bannade mig för det. Enligt mig skulle jag antagligen vilja få en till chans att kunna gå in på Unive och kunna verkligen visa att jag kan rpa på ett korrekt sätt där jag kan få ut ett mål med mitt rollspel. Därför tycker jag att det är en rätt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg mina andra bans men jag kan förklara om min 10 dagars ban för emote abuse. Innan jag blev 10 dagars bannad spammade /e passout3 under ett scenario. Jag har tagit väldigt mycket lärdom av den bannen och har tagit åt mig jättemycket lärdom av min perma ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hur jag hade kunnat göra annorlunda är att genom att inte bli bannad för många gånger och kunna rpa på ett korrekt sätt där det inte få mig att bli bannad. Jag hade istället för att spamma /e passout3 hade jag stått upp normalt och inte emote abusa som leder till att jag får en ban. För att inte bli perma bannad hade jag gjort annorlunda genom att inte få flera bans för att tillslut få en ban för problem spelare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? YES, jag har lärt mig jättemycket av min ban, det jag har lärt mig är att jag inte ska bli bannad flera gånger som tillslut leder till att jag får perma ban för problemspelare. Jag har lärt väldigt mycket av min ban genom att inte bli bannad flera gånger så tillslut leder till perma som sagt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Och om personen som nekar den eller accepterar den kan skriva varför skulle vart väldigt bra så jag vet vad jag kan förbättra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka