Dubbelpost Smöris | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmd

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198022128

Ditt Hex-ID: 110000149c6a9f0

Vad är din discord tagg? KidHunter#5383

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var helt dum i huvet och inte tänkte innan jag gjorde saker

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på datorn och överklaga en ban som jag hade fått på 8 dagar och så hade san p bannat mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut en icke felaktig ban då jag har varit en problemspelare och haft många bans. Jag antar att det är en rätt ban eftersom jag har varit en problemspelare då san bannade mig för det. Enligt mig skulle jag antagligen vilja få en till chans att kunna gå in på Unive och kunna verkligen visa att jag kan rpa på ett korrekt sätt där jag kan få ut ett mål med mitt rollspel. Därför tycker jag att det är en rätt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg mina andra bans men jag kan förklara om min 8 dagars ban för fear rp och pwg Innan jag blev 8 dagars bannad så vart jag kidnappad och tänkte bara på mitt vapen och inte på min karkakrärs liv under ett scenario. Jag har tagit väldigt mycket lärdom av den bannen och har tagit åt mig jättemycket lärdom av min perma ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha förbätrat mig och lärt mig av mina misstag och av mina bans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att alltid tänka innan jag gör saker och att alltid ta till mig av mina bans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, och varför jag skriver denna ban överklagan är för att jag har tänkt i snart en månad på denna ban och skulle vilja ha en sista chans att får komma tillbaks

En fråga bara hur lång tid tar det innan dom svarar på denna ban överklagan

Dubbelpost, lägg endast ut en banöverklagan och redigera den istället ifall du vill ändra något. För att förtydliga så har du postat flera överklagningar gällande samma ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka