Nekad Smöris | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmd

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198022128

Ditt Hex-ID: 110000149c6a9f0

Vad är din discord tagg? KidHunter#5383

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs bannade mig för att jag var en problem spelare. Enligt mig tycker jag att staffsen hade rätt och bannade mig för problemspelare eftersom staffen insåg att jag verkligen var det och jag tycker att det var en rätt ban men jag vill ändå kunna få en till chans för att kunna uppnå mina mål inom rollspel och kunna få ha kul igen på Unive. Unive har varit min favorit server sen alltid och har alltid saknar unive sen jag blev bannad. Staffsen bannade mig som sagt för problem spelare för att jag var ett problem för unive, men det jag försöker säga är att jag har haft en del med bans men vill fortfarande komma tillbaka och sköta mig för att kunna ha det kul när jag rollspelar på unive eftersom det är en bra server som har en bra rp nivå. Så det jag har försökt säga är att staffsen har bannat mig för problemspelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle göra en ban överklagan för min 8 dagars ban som jag fick av ljugen som jag fattar varför jag fick och så när jag skulle ta en bild på bannen så hade san p bannat mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en icke fel aktig ban då jag var väldigt trög som vart bannad så mycket och skulle gärna villa få en till chans men fattar om jag inte får komma tillbaks men om jag får det så kommer det inte hända igen att jag blir bannad så ofta och ska ta och börja rpa bättre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. art bannad i 8 dagar innan jag fick p bannen av san

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tänkt mer och inte blivit bannad så ofta som jag vart och kunnat tänka på att rpa bättre

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig under den senaste månaden sen jag vart bannad att jag ska tänka innan jag gör saker och att inte göra saker som är trögt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka