Nekad Smöris | Ansökan till Servervakt

• Trådskapare Trådskapare cmd
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmd

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? Smöris#0025

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. På måndagar är jag aktiv från 10 eller 11 till 20:00
tisdagar är jag aktiv 9 till 13 och sen så kommer jag hem vid 15:00 och så är jag inne till 21:00
onsdag är jag aktiv 11-19:00
torsdag är jag aktiv 10 - 13 och sen 15:00 till 20:00
fredag är jag aktiv 11:00 till 00:00
lördag är jag aktiv 12:00 till 03:00
söndag är jag aktiv 12:00 till 01:00

Kan ändras ibland då jag gör saker på dagarna

Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 1 månad nu men va på servern innan i nästan 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 38 gånger varav 1 ban senaste 3 månarna

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll på folk som rpar, medans man själv rpar. Man är som en vanlig spelare fast man ska hålla mer kolla på andras RP och vad andra håller på med medans man själv rpar. Man är en spelare som håller koll på andra spelare som man t.ex rpar med. En servervakt ska vara som en medhjälp till typ admins som kan kicka folk som kanske bryter mot en mindre regel på servern. Ifall man behöver kan man göra en SVBAN och banna de i en timma och ifall de verkligen behövs frågar man en staff att förlänga en SVban som man har gjort. Man ska ta bort de som lallar på ställen och inte förstår vad man gör på servern för att de ska få en vanlig kick eller 1 timmas ban för att de ska märka att de gjorde fel. samt att man ska hålla koll omkring en så alla har en bra rp nivå.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag har spelat på servern i några dagar nu sen jag kom tillbaks från min p ban men skulle verkligen vilja bli sv så jag kan rpa men mina vänner och samtidigt hålla koll på hur folk omkring en rpar så man kan få rpn att bli bättre och bättre genom att få ut alla lallare som inte har en bra rp nivå och få ut spelarna som bryter mot våran servers regler. då jag har mött många lallare inne på servern och skulle kunna vara bra om jag som spelare skulle kunna banna eller kicka personerna som gör regel brott och få bevisa att jag kan göra ett bra jobb inom att vara sv och det är varför jag söker till sv just nu.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ifall jag kickar en person som jag rpar med i t.ex ett skott eller fighting scenario om jag kickar de bara för att vinna scenariot så jag inte dör eller så jag får mer kraft över de. man ska vara servervakt för att skydda servern inte vara det för sin egen vilja att vinna varenda scenario man är i och t.ex om en av sina vänner gör regel brott så bannad man inte om utan låter dom vara. det är min förståelse av korruption och abuse!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka