Nekad smörgåsmarmelad | Medlem ansökning [Theobbb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

smörgåsmarmelad

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? _viggok

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Svante bengtsson och jag jobbar på bygget och sliter väldigt hårt för att köpa bilar och vara social.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hålla en hög rp nivå och jag är ofta online och kan hjälpa folk tex sjussa osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det ska vara roligt för båda sidorna och att man inte ska avsluta nått scenario för tidigt. Man ska inte heller vinna alla scenarios man ska låda dom andra ha roligt och låta dom vinna, man kan inte vinna alla scenarios för det ska inte alltid vara roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag tex om man är kriminell så ska man inte gå runt och säga det man ska vara diskret. Man ska inte köra för snabbt i staden helst inte över 80km/h. Man ska inte köra in i massa bilar eller ta känstefordon, man får inte heller slå någon utan anledning/ rdm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på andra servrar men har spelat unive i ca 5 månader.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja tex att jag har en hög rp nivå, ofta online, social och jobbar hårt på unive / mitt jobb.

Nekad, utveckla fråga 4, 5 och 7. Du får ansöka igen om 24 timmar!

Tillbaka