Nekad SmåCitrus | Medlem ansökning[casper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SmåCitrus

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199099784076/

Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Vad är ditt discord namn? SmåCitrus

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Jag kommer från en rik familj då min farfar hade en stort och kännt företag. Jag heter Adam Eriksson och jag är 23 år gammal jag bor i huset som min pappa köpte till mig när jag fyllde 12 år. Jag är singel för att jag älskar att festa och ha one night stands på fester. Jag tycker om att festa och råka gräs. Jag gillar mina kompisar men jag har inte många.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tror att jag kan bidra med en bra rp miljö för både mig och för andra medlemmar på denna server. Jag kommer bli en person som folk kommer känna till och direkt veta vem det är. Jag kommer göra det kul för andra och skapa roliga scenarion på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den största Svenska rp server och den bästa jag har vänner som kör på server och min store bror gör det med och han säger att den är väldigt bra.

Hur hittade du Unive? Min bror sa till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli en person som folk vet vem det är och vara trevlig skaffa vänner och en relation.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en person som folk vet vem det är och vara trevlig skaffa vänner och en relation.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka