Nekad smällkaramellen | Ansökan till Servervakt [Lugge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willeebrur

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,900
Reaction score
146
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Hassan321#0001

Ange ditt födelsedatum 9 Juli 2022

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Ganska mycket varje dag kanske 14.00 till 02.00 ibland längre ibland lite mindre

Hur länge har du varit medlem på Unive? Asså jag vet ej hur länge jag varit medlem men jag har varit medlem ganska länge kanske 3-5 månader kanske mer vet ej hur länge exakt

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet ej exakt hur många gånger jag blivit avstängd men mellan 5-10 skulle jag gissa på men de är mest såna små banns.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig så är de väl att dom håller ett litet extra öga på serven tex om dom ser lallare och ingen staff ser så kan jag banna/kicka. Men en servervakt ska fortfarande rpa som vanligt endå personen är servervakt. En servervakt är en helt vanlig spelare som alla andra på serven men har lite perms så den kan kicka/banna dom som ej kan bete sig

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker jag är lämplig som servervakt för jag tidigare varit sv så jag vet hur man hantera sina perms, jag kan alla saker en sv kan göra och får göra därför jag tycker jag är lämplig som sv.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt ska kunna använda sina perms på bra och rätt sätt och VÅGA banna/kicka om dom göra något fel. En servervakt ska itne vara rädd för att använda sina perms. Tex om du banna någon för suntförnuft tjuvkoppla på allmän plats och dom skriver asså hur kan de vara suntförnuft att tjuvkoppla bil och skriver i pm till mig jag ska kunna visa klipps på deras fel så dom lär sig.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Sv abuse är tex om jag är i något scenario och ha toggleid på och de står någon bakom en vägg så ser jag hans id och springer ditt och skjuter han de är sv abuse men det finns flera sätt att sv abusea på tex om jag har glömt bälte när jag kör bil flyger ut från bilen och dör sen ressa jag mig för jag orka ej rpa. Korruption är när tex någon bara vill ha permsen till sina egna tillgångar för egen vinning, de kan vara om någon ta min bil och jag orka skriva /me dra ut om jag då hinner de istället skriver jag /revive och hans id så han flyger ut från bilen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka