Nekad slyzz | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akzab

Icke Medlem
Meddelanden
623
Reaction score
107
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge Holmberg

Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2007

Vad heter du på discord? liluzi#4435

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På sommaren brukar jag spela från 08:00 till typ 22:30 typ och på vardagar när skola är så brukar jag spela från 15:30 till kl .21:30 det är olika också när jag slutar och sånt. men brukar spela mkt

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive i drygt en månad.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Först hade jag blivit väldigt glad. Och sen hade jag varit väldigt igen för att jag kan göra servern mycket bättre och lägga en ban på folk som bryter mot regler och sånt. Jag hade fortfarande kört helt normalt som jag kör förutom att ifall nån bryter mot ooc,failrp,powergaming eller copait och så vidare hade jag bannat dom och gjort ett enklare jobb för supporten. Bara göra servern bättre och påverka mer i servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? varje dag när jag spelar rp så ser jag mycket bra och dåligt som händer. istället för att sätta sig i support och vänta och göra så supporterna har mycket mer att göra så kan jag hjälpa till med jag vill att servern ska bli så bra som möjligt och stoppa alla lallare och dom som förstör jag har också flera vänner som är servervakt. Jag vill kunna spela unive samtidigt som jag gör servern bättre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats genom att Rp:a men samtidigt kicka/banna folk som jag ser inte kan rp:a, bryter mot reglerna och mer då det blir enklare för både mig och staffsen. Jag vill som sagt göra servern bättre samtidigt som jag hjälper supportern. Och jag tror ifall jag kommer med som servervakt tror jag tillsammans med dom andra kunna göra servern mycket bättre.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag tror verkligen att jag kan bli en bra server vakt för jag spelar mycket unive och tror att jag kan göra ett bra jobb. Jag tror tillsammans med dom andra att jag och dom kan skapa en bra server genom att få bort det som servern inte behöver.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att göra själva servern bättre och kunna reviva folk jag vill också få bort alla lallare och folk som inte gör servern något bra. Jag vill kunna göra servern så bra som möjligt och bara hjälpa till dom i supporten med kick/banns och göra servern så bra som möjligt. Genom att rapportera/banna buggar,lallare och hjälpa till.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) så revvar du det id du skriver in /dv Då tar man bort en bil. /svban (id) så bannar man det id man skriver in i 1h. /kick (id) då kickar du det id du skriver in. Jag har flera vänner som är servervakter och har varit med när dom hjälper till och sånt så jag vet hur det går till.

Är du whitelistad på serven? Japp jag är medlem

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad 3 gånger många när jag var ny men den första bannen fick jag för copait jag burnade vid en parkering och så kom en polis fram och då jag såg inte han och då blev jag bannad för copait. andra gången blev jag bannad för powergaming och sunt förnuft. Den bannen som var senast var copait och det var när jag var polis men hade en annan karaktär och jag och minna kompisar var på ett street race och min kompis blev tagen av polisen jag gick fram och prata med polisen och han sa att jag skulle gå där ifrån och då tog jag min bil och körde fram och skrek hoppa in till min kompis och då rikta dom tasear och jag åkte iväg kom tillbaka och provade igen och dom rikta taeser ioch då gav jag upp och åkte iväg sen blev jag bannad. Jag har lärt mig av alla minna banns men den senaste var jag felaktigt bannad tyckte jag för att jag skulle bara rädda min vän.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gjorde jag men sen tipsa minna vänner om unive och jag provade den och sen des har jag inte kört på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka