Nekad slyzz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akzab

Icke Medlem
Meddelanden
624
Reaction score
107
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge Holmberg

Vad heter du på discord? liluzi#4435

Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har sätt i icke medlems chatten hur folk skriver hela tiden "kan nån ta min muntliga interjuv/kolla min ansökan" och jag tänker att jag kan hjälpa till och bli en medlems ansvarig jag har 2 vänner som är det och dom värkar kunna ta det chill samtidigt som dom hjälper till. Jag vill lära mig något nytt och testa på något som jag aldrig har gjort förr och på detta sättet kommer jag alltid försöka utvecklas och antagligen vilja bli något mer såsom support. Jag tycker också att jag kan gå ett steg uppåt och gå från servervakt till medlemsansvarig det är ett stort ansvar men jag tror att jag klarar det. Jag hörde från alexander som också är medlemskaps ansvarig vad man gjorde och sånt jag blev väldigt intresserad och gick in och sökte och jag vill göra interjuver och ansökningar för jag tycker att det skulle vara kul och hjälpa till i servern och för philip som inte behöver göra det själv.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för jag lär mig snabbt om saker och är intresserad om det här ansvaret och jag är online väldigt mkt om dagarna jag tror att jag skulle kunna hjälpa till en stor del som medlemsansvarig. Ni ska också välja mig för jag tror det kan vara ganska kul att vara medlemsansvarig och jag kommer ta det seriöst ni kan räkna med att jag kommer ta flera medlems ansökningar/interjuver per dag och jag tror verkligen att det här är något för mig.
Jag är en väldigt trevlig person som oftast är snäll mot personer. Jag kommer vara aktiv väldigt mycket och ifall jag blir godkänd kommer jag direkt sätta igång att rätta ansökningar och interjuver jag kommer helt enkelt bara göra mycket jobb och gör det för att det är kul. Jag är också väldigt noggrann med det jag gör och gör det snabbt. Jag har också övat och gjort ett "schema" för hur jag ska göra intervjuerna så jag vet vad jag ska säga och jag kommer också kunna se ifall det är en bra intervju eller ansökan. Och det är ganska bra och kunna så man inte godkänner nån fel.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta dom så snällt och bra som möjligt liksom behandla dom som en familjemedlem och man ska låta dom prata och sånt. Men det går inte alltid att vara snäll men jag försöker vara så snäll som möjligt och ifall nån säger nåt dåligt till mig ska jag inte bryr mig och fortsätta vara så snäll som möjligt. Men i det här jobbet ska man alltid bemöta folk med ett leende även ifall man är arg eller tröt ska man alltid vara snäll. Och jag vill att folk ska tycka bra om mig "hoppas jag tar intervju med Akzab" sånt liksom att det är folk som vet att man är snäll och folk vet om en på ett bra sätt. Men det är i alla fall viktigt att alltid bemöta på ett snällt set för ifall man gör något dumt eller något kan man få ett dåligt rykte om sig eller servern te.x "spela inte på unive staffsen där är jätte taskiga och bemöter alltid en på ett dåligt sätt" och det är inte bra för det kan leda till att man inte får lika mycket spelare för att folk bemöter en dåligt där så det är väldigt viktigt att man är snäll så att servern inter får ett dåligt rykte om en.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Man har tillgång till mycket olika jobb och man har väldigt mycket vall som medlem och sånt. Men det viktiga är att man kan reglerna som en medlem. När man är icke medlem är det lite mindre jobb som inte har direkt nån jätte rolig rp miljö men som medlem finns det mycket mer alternativ och det kan bli roligare att rpa men. Men det är typ den skilnaden men man har fortfarande samma regler bara att det finns mer alternativ som medlem. Men när jag blev medlem för första gången så tyckte jag att det var mycket roligare för rp;s skull det fanns mycket mer jobb och alternativ ifall jag inte hade blivit medlem så tror jag jag inte det hade varit lika kul för det finns så mycket roliga grejer att upptäcka som medlem men det funkar att vara icke medlem men ifall man vill ha mer RP så rekommenderar jag stort att bli medlem för alla alternativ och sånt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha?
Man ska kunna grundreglerna och jag tycker att man ska vara påläst så man är redo att inte göra något fel så man blir bannad osv. man ska också ha ganska hög rp nivå. man ska helt enkelt kunna det flesta och kunna hjälpa till ifall nån annan gör något fel så kan man anmäla till support eller högre så dom vet. Man ska bara helt enkelt kunna grund reglerna och ifall nån gör något fel så tycker jag dom ska veta vad man ska göra och på forumet eller att gå in i support och säga det och kanske visa klipp på det dom har gjort eller skriva "/report killen här håller på att lalla" eller skriva i ooc chatten ifall nån servervakt är där och då kan den banna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att kunna ta interjuver/ansökningar så ofta jag kan och försöka kunna göra så många jag kan. Och jag kommer hjälpa så fort jag har tid och jag kommer försöka göra så många som jag kan. Men jag ska fortfarande försöka rpa på servern så mycket jag kan och jag ska också kunna ha bra rp nivå. Jag ska inte vara kaxig eller något mot dom jag tar interjuver med. Jag ska också vara så kunnig i ämnet och ha en färdig plan för interjuver och sånt. Jag ska också vara så kunnig så att jag vet ifall en intervju/ansökan så att jag kan se ifall han/hon ska bli godkänd. Jag känner också att jag ska behöva ta minst 10 ansökningar per dag och 5 interjuver men jag kommer ju göra mer för att jag tycker det är kul. Jag som "medlemskaps ansvarig" måste alltid bemöta folk på ett bra sätt och inte argt för då tycker jag att man inte förkännar att bära rollen för man presenterar unive som det här jobbet och ifall man bemöter nån på ett taskigt sätt så får servern dålig bedömning om andra folk och så vill jag inte att folk ska se på unive jag vill höra av folk när dom väljer unive att det är ett härligt Community och mycket bra om unive. Jag ska inte häller bara godkänna nån bara för att jag känner den eller gillar den personen det har bara med och göra ifall jag tycker att personen har skrivit bra på sin ansökan och har gjort ett bra jobb på intervju då kan dom bli godkända

Hur ser din aktivitetet ut?
så här kommer min aktivitet se ut

på sommaren

varje dag från kl 08:30 - kl 14:30 paus börjar spela igen kl 15:00- 19:30 paus till kl 20:00 -kl 23:30

på vardagar när det är skola

kl 11;00 kommer jag hinna göra lite i skolan i drygt en halvtimme för har rast då. sen kl 13:00 har jag rast igen i 30 min så kan ta lite ansökningar då sen och snen
slutar jag kl 15;00 och då kommer jag kunna ta interjuver/ansökningar till kl 21;30 typ

på helgen

lördag

kl 08;30 till kl 23;00

söndag kl 09;30 till kl 22;30

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar bara på unive för jag tycker det är en väll utvecklad server och det är mycket personer inne och har härliga personer i Staff teamet.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka