Nekad sly | Ansökan till Servervakt [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sly

Icke Medlem
Meddelanden
132
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Vidar

Vad heter du på discord? sly#1631

Ange ditt födelsedatum 17 September 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Kommer hem runt 16 på vardagar och kör 16:30 tills 22:00 helger typ 12:00-02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen januari

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/471698494789255170/1038429066350559322/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att vakta servern, när de rpar ta de åtgärder de kan emot de som bryter brott runt om dem. Servervakt ska INTE gå runt och leta efter problem, utan de ska rpa som vanligt och om de ser regelbrott så ska de ta de åtgärder som ska tas. Sedan ifall regelbrottet skall förlängas skickar man ut det till staffsen. Servervakter ska underlätta, hjälpa staffsen, men servervakter ska inte ändra på sitt rpande bara för att de är servervakter.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag anser att jag ser en del lallande, små regelbrott som jag kan ta åtgärder på, dessutom kan jag "vakta" servern samtidigt som jag rpar. Jag är mogen, vet vad som är fel och vad som är rätt samt har jag rpat på Unive ett bra tag nu. Jag har koll på reglerna, jag vill underlätta för staffsen genom att dva bilar som är sönder vid sidan av en väg, eller kicka eller svbanna någon som begår regelbrott. Sedan ifall regelbrottet skall förlängas skickar man ut det till staffsen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption, abuse är när man missanvänder sina perms, med andra ord ska man inte ha permsen för att man kan inte hantera dem på ett korrekt sätt. Man kan dva folks bilar ba för man känner för det, det kan även vara t.ex om man revvar i scenario för att vinna scenariot eller svbannar eller kickar någon bara för att om man t.ex inte gillar personen eller bara för kul.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka