Nekad Slushymintbat | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slushymintbat

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122497416/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer nyqvist

Vad är ditt discord namn? Ta de lungt#0753

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Sonesson och är 23 år gammal han har ett stort intresse för bilar samt sport. När Abdi blir stor så vill han öppna en egen bilfirma där man lagar och även säljer bilar. Han har alltid haft ett stort intresse för bilar och det kom redan när han var liten. Abdi var alltid ute och hjälpte sin pappa och farfar med deras gamla skrotiga bilar. Så det är väll där ifrån han har fått sitt bil intresse ifrån. Abdi har en väldigt kort stubin så när han blir arg blir han riktigt arg men arnnas är nästan alltid glad och lycklig. Abdi gillar att hjälpa till i samhället och vill alltid allas bästa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ta min RP nivå till högre höjder samt att kunna vara tillgänglig i staden om någon behöver hjälp. Jag vill gärna få jobb hos Falck eller starta eget bilbolag och för att få min dröm att gå igen måste jag bli medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad på unive RP är på grund av att det är en seriös server med bra RP samt att det ofta finns många trevliga personer att prata med.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar började spela det sedan såg jag mer och mer på youtube och nu vill jag inte sluta spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna få beröm för sitt RP samt att få jobb hos Saras bil firma eller falck. hoppas att vi kan ses där i framtiden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna jobba heltid hos saras eller falck samt att sprida gläde och att lära ut folk det jag kan

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja jag är en aktiv deltagare och spelar ca 4-6 timmar om dagen men om jag skulle bli medlem skulle dop sifforna öka.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top