Accepterad Slushy | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Slushy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Slushy#4879

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2024

Berätta om din karaktär. Jag heter Gurra Sonesson, föddes den 23 juni 2000 på karolinska sjukhuset.
Gurra växte upp i en bra familj, Gurra hittade snabbt intresset för bilar och redan som 12 åring började han jobba lite enkelt i hans fars verkstad. Martin som Gurras pappa heter valde att hoppa av sitt jobb inom Securitas för satsa hel hjärtat på sin bilfirma. När han fyllde 16 tröttnade han på det ”Vanliga livet”. Gurra kom senare in i kriminaliteten och träffade fel människor. Gurra levde efter spänning och gör det än idag. Gurra jobbade även inom lite olika företag så att polisen inte ska misstänka honom för något brott. Gurra är idag 23 år gammal och lever inom det kriminella men endast på nätterna. Detta gör han för att han bor hemma hos sina föräldrar, som inte har någon misstanke om detta. Gurra är en väldigt ödmjuk människa detta har han fått från sin far som i tidigt ålder förlorade sin farmor och farfar i en flygolycka i tidig ålder. Gurra är även en

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med långa och roliga scenarion, även Inte spela för mitt egna bästa utan även för dom som är med i scenariot. Detta leder till en roligare RP för alla. Jag kommer även bidra så att alla känner sig tryggare och att unive blir en så bra server som möjligt. När man blir medlem få får man ett större ansvar och jag tycker att det har som skyldighet att respektera alla och lära dom nya in till RP. Jag har spelat på unive sedan mars 2021 så har god erfarenhet inom serven och vet vad som krävs för att serven ska bli så bra som möjligt och hur man får bra och långvariga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Med att man ska spela för någon annas vinst innebär att man ska spela för att andra ska ha roligt och inte bara för sig själv. Minns för något år sedan att det var många som bara spelade för makt och pengar vilket ledde till korta scenarion. Jag kommer alltid att försöka hitta en lösning och så att motparten också kan vi åka ett roligt och lärorikt scenario utan att man behöver gå vinnande ur scenariot själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Exempel på några av dem inkluderar: RDM (Random Deathmatch): Förbjudet att döda andra spelare utan rimlig orsak eller rollspelsmotivering. VDM (Vehicle Deathmatch): Ej tillåtet att använda fordon för att skada eller döda andra spelare utan rätt anledning eller inom rollspelsramen. Metagaming: Otillåtet att använda information från utanför spelet för att påverka rollspelssituationer, som att använda kunskap från en livestream för att fatta beslut i spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Spelat unive i snart 3 år men valde att ta en paus och kom tillbaka denna vecka då jag saknat att Rpa och just på Unive RP. Jag har över 1000 timmar på unive så skulle säga att jag har bra koll på hur Rp ska skötas

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka