Nekad Slushy | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slushy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Slushy#4879

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2007

Berätta om din karaktär. Gurra Sonesson är en 24-årig bilentusiast som bor i en småstad vid namn Unive, Gurra föddes den 2 juli 1999 i södra sjukhuset. Jag har haft ett passionerat intresse för bilar sedan han var en ung pojke, de kraftfulla motorerna rytande ljud och eleganta kurvorna. Hans dagar är fyllda med motorolja, glänsande lack och ljudet av tuffa motorkörningar.

Gurra har en stor samling av bilar som sträcker sig från klassiska muskelbilar till moderna sportbilar. Han älskar att ta långa körningar på slingrande vägar, känna accelerationens rus och njuta av friheten bakom ratten. Min favorit bil är även en mercedes Gulwagon från tidigt 70-tal

Jag är aktiv i den lokala bilsamlingen och deltar regelbundet i biltävlingar och utställningar. Gurra är också känd för sitt tekniska kunnande och förmågan att lösa problem under motorhuven. Han har skapat en populär bilblogg och YouTube-kanal där han delar med sig av sina bilprojekt och ger tips och tricks till andra.

Gurra är öppen för att hjälpa andra med sina bilar och är en viktig medlem i det lokala bilgemenskapen. Han är känd för sin vänliga attityd, genom att inspirera andra att följa sina bilintressen. Trots sitt starka fokus på bilar är Gurra också en social person som gärna delar sina erfarenheter och lär känna andra bilentusiaster. Hans dröm är att en dag öppna en egen bilverkstad där han kan fördjupa sig i sitt intresse på heltid och samtidigt skapa en plats där andra bilälskare kan samlas och dela sina passioner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som tidigare medlem på serven tror jag att jag skulle kunna bidra med väldigt mycket, främst skulle jag kunna bidra med en rolig Rp och långdragna sceenarion genom mitt kreativa sätt att vara på men även kombinrat med andra främlingar. Jag skulle även försöka bidra med en posetiv och seriös inställning som kan göra serven till en bättre plats

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för sin egna vinning, både jag och motspelaren ska kunna få ett roligt scenario tillsamans, det vill säga att man kanske inte väljer att skjuta direkt eller att man väljer att Rpa på sina skador som kan göra det roligt för både parter även om det kanske var dysnc

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Spelat unive i snart 3 år men valde att ta en paus och kom tillbaka denna vecka då jag saknat att Rpa,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka