Accepterad Slushy | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slushy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122497416/

Ditt Hex-ID: 10000145463F881

Vad är din discord tagg? Slushy#4879

Vem var det som bannade dig? Vet ej, men tror 320

Hur lång tid var din ban? klackskoban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag fått en klackskoban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag minns inte, jag blev bannad i mitten på sommaren och detta för att jag tröttnade på RP. Har ångrat detta och vill gå tillbaka till unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Minns inte varför eller vad det vad som hände men allt jag vet att jag vill tillbaka till unive och sprida posetiv energi som jag gjorde förr i tiden. Eftersom att detta hände under sommaren så minns jag tyvärr inte varför. Har kollat om jag hittar tidigare banöverklagen men inte hittat något om detta. Innan jag tröttnade på RP så spelade jag säkert 3 timmar per dag och jag började även spela i mars 2021 så mer än 1,5 år.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag minns som sagt inte vad som hände men skulle gissa på att bannen var rätt eftersom det var en klackskoban. Frågat fd staff men inte fått något svar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad några gånger för säkert lall, suntförnuft eller liknande. Dock minns jag inte hur många eftersom jag inte kan se detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade säkert kunnat göra väldigt mycket annorlunda, eller det är enkelt att säga nu men jag är helt säker på att detta inte skulle ske igen. Jag tänkte säkert inte igenom mitt beslut men har blivit mycket mer mogen sen dess.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig något speciellt då jag inte vet vad som hänt. Detta kommer inte under några omständigheter hända igen iaf, men hoppas att ni kan ge mig en andra chans då jag verkligen saknar unive och det community ni hade i sommras iaf och jag vill var med och bidra till det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka