Nekad Slurppy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slurppy

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978827990/

Ditt Hex-ID: 11000013cb606d6

Vad är din discord tagg? slurppy_1337

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-22 195043.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att det från utsidan såg ut som att jag moddar – vilket jag kan förstå om jag såg helt osynlig ut. Det är en rimlig misstanke, även om det inte var fallet i mitt fall. Jag hade dock ingen anledning att misstänka att det var något annat än ett visuellt problem hos min kompis, som sa att han inte kunde se mig. Jag tolkade det som ett lokalt fel snarare än något som påverkade andra spelare också.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad befann jag mig tillsammans med en kompis på sjukhuset, där vi åkte runt i rullstolarna. Vi hade kul och interagerade med andra spelare, lyfte upp folk och umgicks medan vi satt i dem. Det var först efteråt jag förstod att det fanns en bugg kopplad till rullstolarna som gjorde spelaren osynlig, vilket kan ha gett intrycket att jag moddade eller använde otillåtna hjälpmedel. Jag vill vara tydlig med att det absolut inte var min avsikt, och jag hade ingen vetskap om den effekten när jag använde rullstolen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det skulle jag inte säga eftersom att vara osynlig anses som fusk (moddare) men jag visste som sagt inte att det var fallet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft tidigare bans, exempelvis för att jag tog tillbaka min egen bil utanför sjukhuset – vilket i efterhand var ett missförstånd – samt några mindre bans som jag tagit lärdom av. Dessa erfarenheter har hjälpt mig att bli mer uppmärksam på både regler och hur mitt beteende kan uppfattas av andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade kunnat göra något annorlunda i den här situationen så hade det varit att lämna rullstolen direkt när min kompis sa att han inte kunde se mig. Då hade jag kanske förstått att något var fel, men jag antog då att det bara var ett grafiskt fel hos honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter denna händelse har jag verkligen lärt mig att undvika rullstolarna helt, just för att inte riskera fler missförstånd eller skapa en upplevelse som uppfattas som fusk. Jag har även läst igenom reglerna och kommer fortsätta följa dem noggrant för att undvika framtida problem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka