Accepterad slurpdawg | Whitelist ansökning [Ossipro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slurpdawg

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199068153830/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? slurp dawg#5800

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2001

Berätta om din karaktär. Ismael är född och uppvuxen i Sverige men hans nationalitet är somalier. Han växte upp i ett område där medellönen inte var i närheten av folket som växte upp andra sidan staden. Det var en av faktorerna till varför Ismael började med små brott redan sen ung ålder, han ville ha det som de rika barnen hade. Han såg tidigt hur barnen i andra sidan mådde bra så han växte upp med mentaliteten att pengar gör dig gladare. Därför blev brott hans levebröd sen tidig ålder.

Varför ska just du bli whitelistad? Först och främst så tror jag att jag kan bidra till RP världen på denna servern med hjälp av min roleplay erfarenhet från GTA San Andreas Multiplayer. Jag har roleplayat på GTA sen 2014 så jag har ganska mycket erfarenhet när det gäller att implementera realistiska handlingar och scenario på Five M. Jag är en produkt ni inte vill missa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har nyligen börjat med Five M och Unive var servern jag tyckte om mest. Jag vill helst spela på denna servern än de andra.

Hur hittade du Unive? Genom en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som sagt, RP är något jag har gjort sen 2014 och gillar tills nu. Jag vill bara ha kul på denna servern med mina vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka