Nekad slungann | Medlem ansökning [robinubs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1ungan

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/justezzo4kars1hush/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? !s1ungan#6969

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roberto Bosso. Roberto hade en väldigt bra uppväxt med en bra relation med hela sin familj/släkt. När Roberto var 10 år gammal så fick han ett väldigt stort intresse av just fotboll. Robertos fotbollstjärna har alltid varit Isak och kulusevlski. Roberto började satsa på fotbollen och kom in på ett fotbolls gymnasium som sedan skulle leda till en elit klubb som han blev inbjuden till. Roberto valde att spela i Malmö FF tills han var 24 när han blev inbjuden till Sveriges landslag och skulle börja få en väldigt annan vardag och börja få pengar att rulla in på kontot. Roberto har alltid velat hjälpa andra och uppnå sina drömmar och det har jag gjort men allt tar sin tid.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive eftersom är en väldigt bra Rpare och har hört att just Unive ska vara en välutvecklad fivem server som har en väldigt hög rp nivå och lockar till sig olika personer oavsett hur de ser ut, beter sig, osv. Tycker unive är en server som man kan lita på och ha ett gott snack i med alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar alltid med en väldigt hög RP nivå och väl planerade scenarion. Jag bidrar med ett gladd humör och en väldigt bra attityd som kan tillföra bra saker till just mig så jag kan bli omtyckt på just unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte ska vinna scenarion och att både ska ha kul tillsammans och ha en stor chans att vinna för båda de man har ett scenario med

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom streams för första gången och har fött höra väldigt bra rykten om servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka