Nekad slungann | Ansökan till Servervakt [deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1ungan

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad heter du på discord? !s1ungan#0001

Ange ditt födelsedatum 29 September 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är oftast att jag går till skolan och gör mina sysslor där. Efter skolan kommer jag hem och gör klart allt jag ligger bakom med osv. Har oftast träning varje dag pga fotboll och golf. Efter jag har gått på mina träningar brukar jag oftast käka middag sen sätta mig framför datorn och spela till ca 22-23 sen gå o lägga mig

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 2v har jag varit medlem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1011027737282097293/1026901900022530058/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som Servervakt ansvarar jag för att servern fungerar så smidigt som möjligt för att kunna hjälpa alla andra staffs som finns på server så de ej blir överbelastade av olika rp problem som händer in-game. En servervakt har koll på vad som händer IN-GAME inte ooc. In-game ska servervakten ge folk konsekvenser om de gör något fel inom rpandet och sedan skicka in de i en kanal som leder till längre bann eller inte. SV ska även ha koll på att inte abusa sina perms som man får in-game

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern eftersom jag gillar att hålla koll på andra och leda rpandet framåt och inte försämra den. Jag vill även bli servervakt eftersom har en väldigt stor erfarenhet inom rp och även staff delen. jag älskar att hjälpa personer och göra det bästa jag kan men även visa andra vad jag kan göra för serverns rp ska kunna förbättras på olika sätt och vis. Är en väldigt glad person med bra attityd som kan leda till att jag får en bra rykte som en staff så man får känslor att ta ett steg större och ansöka till helper i framtiden. Jag vill förbättra all rp på unive oavsett om det är krim eller vanlig rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är att man använder sin SV roll/perms för att förenkla för dig själv i olika typer av scenarion. Ett exempel som förekommer mycket är att SV:s använder sina perms för att revva sig själv i olika scenarion som förstör för alla i de scenariot de händer i. De finns mycket abuse som kan ske inom SV perms, ett till exempel är att DV:a sin bil som har stashat vapen/droger för att en annan ej ska kunna komma åt det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka