Nekad Slugger | Whitelist ansökning [Melvino & Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Slugger

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198982566434

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Slugger#1337

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. Hej,
Mitt namn är Bogdan och jag är 48 år gammal. Av omgivningen så kan jag uppfattas som en trevlig och omtänksam individ. Jag personligen gift med min underbara fru “Anna” som har varit min sen den insjuknade dagen, 1993. Vi har nu under alla dessa år skaffat oss våra fina barn och jag fått vara med om Farfar-rollen. Just nu bor vi i Västkustens hjärta “Sankt Petersburg”, där jag och min fru har ett litet hus. Vi har även planer på att sälja huset och införskaffa oss en lägenhet istället. I Sankt Petersburg så driver jag mitt eget företag som heter AllCarz som är en bilhandlare som grundades i Moskva av Bogdan Nikolitch . Under diskussion så slog det även oss idén att flytta. Vi har därför valt att ansöka om ett inresetillstånd till Multistaden, då vi hört att invånarna är fantastiska och bevisar sin omsorg mot andra, vilket jag står för, då jag anser att det vägen till ett rätt samhälle.
Bogdan är en person som kan definieras på många olika sätt. Han både framvisar sin röst på ett trevligt sätt och brinner för sitt nuvarande ordförråd, vilket gjort att Bogdan älskar att berätta olika berättelser om sitt liv då han har jobbat inom den Ryska flottan. Han vill dessutom visa sina känslor för omtyckta medmänniskor genom kramar och roliga pratstunder, vilket har resulterat i att Bogdan bryr sig om varenda människa eller individ som han stöter på. Han framhäver dessutom att han älskar att jobba och vill oftast hitta på saker att göra, vilket man kan uppfatta som att Bogdan älskar att kommunicera i det jobb som han utför.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag ska ha whitelist är för att jag är mogen och har åldern inne för det och har mycket erfarenhet inom rollspel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att det finns mycket härligt folk och för att visa engagemang.

Hur många timmar har du på FiveM? 1800 timmar men på 3 olika steam konton, jag kan bevisa det om det behövs.

Hur hittade du Multistaden? Har varit i discorden ett bra tag så jag kommer inte ihåg

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja en gång för anledningen ooc, men varför jag blev det var för att mina inställningar hade försvunnit och då glömde jag att aktivera push to talk så att alla hörde vad jag sa ooc.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på någon annan server

Tillbaka