Nekad SluggenKing | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SluggenKing

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? SluggenKing

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse Bossesson, 50 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Spralig, ifrågasättande, Snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bosse är en kille i sina bästa dagar som har gjort allt för att se ung ut. De började redan som liten när han hela tiden gick med sin mamma Katarina till affärerna på helgerna då gubbarna var som hyenor på henne, Då frågade Bosse Katarina vad hon hade gjort för att få så mycket uppmärksamhet bland männen, Hon sa att hon gjort allt för att hålla sig ung. Sen den dagen har Bosse följt sin mors fotspår i allt och fått sig själv att se så ung ut att han till och med inte kan köpa öl på systemet. Men nu är de dags för Bosse att ta på sig kavajen och skaffa sig pengar och bli den rikaste personen i landet, Han tänker bygga upp ett så stort företag så att han inte ens behöver tänka på vad vinet kostar på restaurangen. Det är dags att utveckla sig själv till Bosse 2.0

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med många kontakter som jag skaffar mig genom spelet samt att utveckla min gubbe till fullo på de sätten jag kan göra de på

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte alltid vinna, därmed kan du ibland spela för motpartens vinst för att förbättra kvalitén på RP och serverns miljö för alla Om du indiker en gärning du enkelt hade kunnat göra till din vinst, eftersom att i RP handlar det inte om din egna vinning i det hela, utan hur bra kvalitén är på situationen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa respekt mot varandra och inte nedvärdera varandra, Att inte smita från en situation i spelet genom att lämna servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är grymt nyfiken på RP och är grymt taggad på att få sätta igång på riktigt, Ska bli grymt kul!

Senast ändrad:
Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka