Accepterad Slowmo | Ban överklagan [Vovis_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slowmo

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198422902916/

Ditt Hex-ID: 11000011b934884 (Hex)

Vad är din discord tagg? Slowmo#9961

Vem var det som bannade dig? Vovis_

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall,rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tjafsa med en kille och slogs för han kalla mig hora osv, plus jag döda ingen så hur rdm jag är min fråga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid ett garage sen jag tjafsa med några grabbar dom kalla mig miskin,hora och jort så jag slogs mot dom men ingen dog så hur är det lall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det kan tolkas 50,50 för för mig så dissa dom mig och slog mig så jag slog tillbaks

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare ban var mitt fel men de va inte samma scenario

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? a säkert bara ignorera men det passar inte in i min karaktär

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de klart så jag sluta slå folk från ingenstans men om nån slår mig och kallar mig hora osv står jag upp för mig själv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Senast ändrad:
Hej!

Vi har haft diskussion i pm och jag hoppas att du förstår det här ur min synvinkel. Tänk på att kanske inte börja slå ner folk så öppet på torget, ser väldigt skumt ut om man kommer in mitt i.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka