Accepterad slowlyslowlow | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

slowlyslowlow

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198436981364/

Vad är ditt namn i verkligheten? Louise

Vad är ditt discord namn? slowlow#9185

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 1992

Berätta om din karaktär. Louise är en allt för ambivalent 28-åring uppvuxen i en förort, efter en trasslig uppväxt med en mor som valde droger och en far som valde alkohol har hon inte haft det allt för lätt med relationer. Fosterhem, hemlöshet och utnyttjande har gjort att Louise har en svår relation till människor, men älskar samtidigt alla. Det är tufft att vara i Louises närhet, då hon skiftar snabbt i humöret och kan bränna av ett långfinger eller två om du ber om fel sak. Som 15-åring träffade Louise en man, han tog in henne i gemenskapen och hon blev ett med hans gäng. Ung och lättpåverkad börjar Louise med droger, stjäla och misshandla - men ynka fem år senare ställs allt på sin spets när hon bevittnar sin pojkväns mord. Nu behöver Louise ta sig samman, ordna upp sitt liv och hitta nya vägar att gå, frågan är om det går att radera sitt förflutna? Känslolivets komplicerade natur förföljer Louise genom livet och hon tampas med sina humörsvängningar. Louise är oerhört social och vill gärna festa, träffa nytt folk och finnas inom en gemenskap. Louises ambitioner är att bli hel, ren och en bra medmänniska.

Louise tycker att det är viktigt att ta hand om sina medmänniskor, att alla bli lika behandlade och vill därför jobba inom vården, som advokat eller polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en glad, lättsam och trevlig person som älskar att tjöta med folk

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En väninna till mig har berättat att servern är suverän och med många roliga karaktärer

Hur hittade du Unive? Via min väninna

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha kul, utveckla min karaktär, träffa nytt folk

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul, träna på rollspelande, skapa kul situationer, träffa nya människor

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka