Accepterad Slowisgod | Medlem ansökning [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slowisgod

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kaiden

Vad är ditt discord namn? slowisgod #9162

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Gunnar Alihan är en 24-årig individ med en passion för bilar och arbete. Hans liv har präglats av en tragisk händelse då hans mamma och pappa omkom i en bilolycka när han var liten. Trots denna svåra bakgrund har Gunnar funnit en frizon i bilvärlden, där hans intresse för fordon har blivit en slags terapi och flykt från smärtan.

Att jobba har blivit en viktig del av Gunnars liv, och han investerar mycket tid och energi i sitt arbete. För honom är arbetslivet inte bara en plikt utan också en möjlighet att växa och skapa en meningsfull tillvaro. Genom att fokusera på sina yrkesmässiga mål har Gunnar lyckats skapa en stabil grund för sig själv, trots de tidiga förlusterna i livet.

Bilintresset har blivit en väg för Gunnar att koppla av och hitta glädje. Han spenderar timmar med att utforska olika bilmodeller, meka med motorer och delta i bilrelaterade evenemang. För honom representerar varje bil en möjlighet att skapa nya minnen och att övervinna den svåra börda som förlusten av föräldrarna innebar.

Gunnar Alihans historia är en berättelse om överlevnad och styrka, där hans passion för bilar och engagemang i arbetslivet har hjälpt honom att forma en meningsfull framtid trots den smärtsamma starten på livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra en rolig och social rp som kommer att leda till att servern får ett bra rykte fast den redan har det och att man har roligt när man kommer in vilket kommer att få mer spelare att ha roligt då kan de få mer spelare att köra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om din motpartens säger till dig att göra nått ska du göra det så det blir ett roligt och social scenario. Du spelare med motpartner för att få ett mer utvecklat scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft Att man ska tänka realistiskt och att inte t.ex. skjutta nån för de söker att dem knullar din mamma RDM Inte döda någon för ingen anledning VDM Man använder en bil för att döda någon eller köra på dem för det är inte realistiskt Poor RP Att man inte gör dåligt scenario Fear RP Du ska vara rädd för ditt liv som i verkligheten så om man har 4 aks mot ditt huvud ska du inte ta ut en tabbe och skjuta dem du måste rp på att du är rädd Powergaming Gör saker som är realistisk t.ex. att inte köra en sportbil i bergen i 200 km i timmen Metagaming Att man t.ex. sitter och pratar i dc eller använde ooc ingame Streamsniping Att man använder information från en stream för att till exempel veta var de är och vilka vapen de har. Copbaiting Att man inte ska bli jagad av snuten liksom köra runt dem olagligt med meningen Multikaraktärssystemet Om man dör får man inte köra på sin gubbe på 6 timmar. Så om jag t.ex. blir skjuten i huvudet efter en kidnappning kan jag inte köra på 6 timmar. Tjänstefordon Att man får ta polis bil i stora scenarion t.ex. stort bankrån Tjänstevapen Tjänstevapen är polisens vapen som bara dem får ha Sexuellt ofredande Att inte överdriva sexuella skämt .

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rätt så mycket erfarenhet med rp jag har kört på strive.moon.valize,valon.stammen.nova och mer

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? slowisgod byte jag till så det är samma nu

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka