Accepterad Slowdy | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge R

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
10
Användarnamn: Slowdy

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799317629/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Rydén

Vad är ditt discord namn? Hugge R

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2005

Berätta om din karaktär. En bra människa som vill vara vän med alla men ibland kan göra smutsiga saker när det är kris i plånboken. Han gillar bilar och älskar att vara på stranden. Gymmet är ett bra sätt att rensa skallen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill kunna hjälpa servern med att berätta saker som kan leda till att spelare inte bli bannade om de gör något fel, men att jag själv inte bli bannad då för att jag pratar ooc in game.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Om jag blir whitelistad kommer jag försöka skaffa ett bra jobb och hjälpa servern och invånarna i staden med yrket jag har.

Hur många timmar har du på FiveM? 25timmar+

Hur hittade du Multistaden? Blev tipsad av en kompis

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad på multistaden för cheat men det var för multistadens anticheat pogram strulade så jag blev bannad men gjorde en överklagelse och fick komma tillbaka igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka