Accepterad Slowdy | Ban överklagan [Adde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge R

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
10
Användarnamn: Slowdy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799317629/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Hugge R

Vad är din discord tagg? Hugge R#0643

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hen tyckte att jag inte hade sunt förnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till vianor för skulle pimpa min nya bil. Då kom vianor chefen och sa: -Kan du skjutsa mig till torget jag ska hämta en kompis där. Då sa jag att han jag gör det om han kan pimpa min bil efter. Han gick med på det. Vi åkte till torget rätt snabbt för jag ville hämta denna kompis snabbt så jag kunde få min nya bil pimpad. Eftersom min bil inte har så bra bromsar sladdade vi lite. Då såg jag att en staff speccade mig. Jag så ingame vi får nog åka till kanten så snabbt som möjligt så det inte blir en olycka. Sedan gick jag ur bilen och såg att jag hade fått en buckla på bilen. Då blev min karaktär arg och rpade sur för bucklan på hans nya bil. Sedan blev jag bannad i 6 dagar för sunt förnuft...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag trycker det för jag vet vad sunt förnuft är och jag tycker inte det där var det. Vissa kan tycka det där var lite sunt förnuft men då skulle man verkligen inte få en vecka ban. Jag tycker den är felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit fel bannad en gång för anticheat men det var något konstigt men jag blev unbannad direkt. Sedean blev jag bannad för några saker som jag gjort för ett tag sen. Då var jag dum och inte kunde rp bra. Jag tog verkligen åt mig av mina misstag och svor att aldrig mer göra om det. Nu är jag tillbaka på banan och vill rpa och ha kul.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag viste inte riktigt att min bil var så dålig på att bromsa så jag hade kunnat veta att jag skulle bromsa tidigare men nu visste jag inte det så det var rätt tråkigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ta reda på hur bilen är innan man ska köra så man vet om den är dålig på något t.ex. svänga.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka