Nekad slowboy | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slowboy

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Slowboy.1

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Jag är Dennis Ludovic, en 24-årig kille som brinner för två saker i livet: bilar och fotboll. Det är som att dessa två passioner är en del av mitt DNA och definierar mycket av vem jag är.

Bilar har alltid fascinerat mig. Från de klassiska sportbilarna till de moderna hybriderna, jag älskar allt som har att göra med motorer, prestanda och design. Att fördjupa mig i biltidningar, diskutera de senaste modellerna med vänner eller bara njuta av att köra på öppna vägar ger mig en enorm glädje. Det är som en konstant jakt på att upptäcka nya teknologier och innovationer inom bilindustrin.

Men min passion slutar inte där. Fotboll är också en stor del av mitt liv. Att följa mitt favoritlag Real Madrid på TV, diskutera taktik och spelarövergångar med kompisar eller själv spela på helgerna är saker jag ser fram emot. Det är något med den spänningen och gemenskapen som fotbollen ger som får mitt hjärta att klappa lite snabbare.

Som person är jag öppen för nya äventyr och upplevelser. Jag älskar att utforska nya platser och träffa människor som delar mina intressen. Och jag tror att min passion för bilar och fotboll har en förmåga att förena människor och skapa starka band.

Så ja, bilar och fotboll är verkligen mina två stora kärlekar i livet. De fyller min vardag med glädje, spänning och en känsla av äventyr som jag inte skulle vilja vara utan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp och roliga scenarios så att alla kan ha kul! Min rp nivå kommer bli bättre när jag spelar på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Detta leder till bättre rp och roligare scenarios!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM= Du dödar någon utan ett giltigt scenario bakom det. VDM= Du dödar någon med ett fordon utan ett giltigt scenario bakom det. NLR= När du dör och vaknar upp på sjukhuset så får din inte minnas något från det scenario. Powegaming 2= Du spelar enbart för makt och pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, använt sig av AI. Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka