Nekad Slovaken222 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slovaken222

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Elias554/

Ditt Hex-ID: 1100001421dee20

Vad är din discord tagg? Slovaken

Vem var det som bannade dig? LUDDE som idag är Sr.mod

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var dum och begick ett regelbrott och med det menar jag att jag sa att jag skulle våldta en tjej ingame i ett scenario och jag visste om att man inte fick säga så men jag tänkte mig inte riktigt för och sa att jag skulle göra det vilket jag ångrar groft idag för att jag skulle aldrig säga något sådant till någon för att jag hatar folk som säger så och så sa jag det själv men som sagt jag ångrar det och det var fel av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis började bråka med Hellraisers Mc President som då är Zafe och vi började bråka ig och jag säger att jag ska hitta han och döda han för att min karaktär inte vart bjuden på deras bröllop då Emil och Juni skulle gifta sig och Osman tog väldigt illa upp vilket då Osman blev arg på och då väljer jag att ringa upp Emil och säga att jag ska hitta dig och vi ska döda dig och så och då hittar dem mig och min kompis vid klädbutiken vid sjukhuset dem tar mig zafe tar med mig ut till cayo Perico och när vi kommer ut dit säger han att jag ska sätta mig på knä vilket jag gör och sen så säger han varför sa du som du sa och han slog till mig och då säger jag jag ska våldta din fru jag ska hitta henne och döda henne och då dödar han mig och det som sedan hände var att han skicka ut klippet i sin chatt i krim dcn vilket staffsen såg och då fick jag ett pm av en staff att komma support och då hoppade jag in dit och satt och sa nej jag har inte sagt något och förneka allt men det jag då inte visste om var att dem hade klipp på hela scenariot och då visar dem det för mig och då så satt jag och ljög vilket jag nu i efterhand ångrar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Jag tyckte inte att det var en felaktig ban utan jag tycker att det var en helt rätt ban jag fick för att jag gjorde fel och då får jag stå för mitt problem och göra det bästa av det möjliga för att sitta och ljuga det kommer man inte långt på utan det man ska göra om man gör fel och blir kallad till support då ska man säga att man gjorde fel och ber om ursäkt för det för att sitta och ljuga då gör man situationen värre än vad den igentligen hade varit och det ska man inte göra för att jag vet att staffsen innerst inne inte vill banna folk men måste om man gör regelbrott eller andra fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare men jag kommer inte ihåg mina ban anledningar,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo det jag hade kunnat göra annorlunda det är att jag inte ens hade tagit upp det här med att våldta över huvudtaget utan att jag bara hade låtit scenariot och sedan låtit allt spelas ut och bli 12ad och vänta 12h för att sen gå in på min karaktär och rpa vidare och inte sagt direkt att jag ska våldta henne och hålla på och hetsa utan vara lugnt och spelat ut scenariot hade jag kunnat göra annorlunda isället för att säga så som jag sa och göra så som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Det jag har lärt mig det är att hur än arg jag är så ska jag inte säga sådana saker utan då kan man istället spela ut scenario oc sedan hoppa in och visa klipp och sen så får man ta det där ifrån för att det är som så här att om du väljer att göra fel då får du stå ditt kast och det går inte att göra fel och sen neka det för då blir det värre utan det jag måste tänka på det är att om jag är i ett nästan likadant scenario så måste jag vara lugn för det har jag inte varit innan utan nu när jag har varit borta från unive så här länge som jag har varit så tänker jag att jag har lärt mig att om man ens ska spela FiveM så måste man kunna tänka med suntförnuft lite oxå för att det är ett spel det är inte verklighet vilket innebär att om jag dör eller om jag blir kidnappad eller om jag blir tagen överlag utav polis eller liknande då spelar man bara ut scenariot och om det uppstår regelbrott så tar man klipp på det och sedan efter att scenariot är slut så hoppar man antingen support eller gör en anmälan på forumet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag och jag kommer inte fråga om jag kan få un ban utan jag kommer vänta på svar som alla andra får göra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka