Nekad Slovaken22 | Ban Överklagan [NIXTON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slovaken22

Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199069523492/

Ditt Hex-ID: 1100001421dee24

Vad är din discord tagg? Slovaken

Vem var det som bannade dig? Nixton

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-09 225437.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag fick anställning i ett gäng utan att vara kriminell

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ringde en polare och frågade var de bodde och då fick jag en gps skickad till mig och då åkte jag dit och snackade sen frågade jag om jag fick gå med i deras gäng men det jag inte tänkte på var att jag inte var krim och sen efter det så fick jag en ban i 2 dagar för det men nu har jag tagit reda på att man inte får göra något som helst kriminellt utan att ha krim rollen för att jag visste it att man inte fick vara anställd innan man hade krim roll men nu vet jag det och kommer inte att göra om det för att det är tråkigt att vara bannad och nu jag har lärt mig en läxa nu och kommer verkligen inte göra om det utan kommer mer jobba på auto nu och verkligen inte vara med mina vänner som gör kriminella saker för ens att jag har min krim roll efter den 6 juni.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag tyckte inte att det var en felaktig ban utan jag tyckte det var rätt ban men jag borde tänkt mig för att inte göra det efter som att jag inte visste om att man inte fick gå vara anställd hos ett gäng utan krim roll men nu vet jag det och jag kommer inte att göra om det då jag vet om det och då har jag tagit lärdom av mitt misstag och kommer inte att göra om det igen för att jag var dum och inte tänkte mig för men jag har lärt mig en läxa av detta och kommer inte att göra om detta något mer utan nu kommer jag fokusera mer på mitt jobb ingame och sköta det snyggare och köra runt med vänner som inte är kriminella.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad tidigare men jag minns inte det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo det jag hade kunnat göra annorlunda det är att jag inte hade gjort så som jag hade gjort för utan att jag hade gjort som så att jag hade kollat upp det om man fick vara anställd som icke krim innan jag fick min anställning men ja nu vet jag det och kommer absolut inte att göra om det ber så hemskt mycket om ursäkt för det och detta kommer inte att hända igen det lovar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det jag har lärt mig nu är att jag inte får göra något som helst kriminellt utan min krim roll för då blir det krim utan kriminell roll och jag orkar inte att bli bannad mer för jag tycker att det är skit tråkigt och vill kunna komma in och rpa men jag har lärt mig av mitt misstag och kommer inte att göra om det utan det jag kommer göra är att vänta ut min krim redlist till den 6 juni och sen donera för krim för att sen hoppa in i kriminell rpn för då får jag ha vapen och göra mer saker utan att bli bannad så snabbt det är de jag har lärt mig nu av denna ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår att man inte ska be en annan staff att läsa min ban överklagan

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Anledning: Utveckla mer denna texten "jag har varit bannad tidigare men jag minns inte det." Du kan göra ny ansökan efter 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka