Nekad Slovaken22 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slovaken22

Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Elias554/

Ditt Hex-ID: 1100001421dee24

Vad är din discord tagg? Slovaken#2820

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-13 210624.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel som bytte gäng i ooc samt inte höll mig till det som jag hade blivit tillsagd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i discord och då så säger bossen att han ska stänga ner gänget då tänker jag att jag ska bli av med mina roller skriver till en av mina vänner på dc som jag vet som äger ett gäng och då så skriver han ut att jag ska ha roller och efter det så får jag dom och efter så skriver då min gamla boss till en staff och jag blir kallad till support och efter det så blir det att jag får ban för inkompetent och det ångrar jag och jag vill verkligen komma tillbaka för att jag har ingen annan server att rpa på

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var jag som gjorde fel jag gjorde det regelbrottet att byta gäng ooc vilket jag ångrar jag var arg och förbannad därför så blir det fel när jag gör saker förhastat

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad tidigare men jag minns inte varför eller anledning

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra annorlunda det är att jag hade väntat till att jag blev un bannad och sedan efter det så hade jag kunnat byta gäng och jag kommer inte att göra detta det lovar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska hålla mig till reglerna och följa dom och bete mig samt skärpa mig det lovar och och nu är jag seriös Handen på mitt hjärta jag lovar dig detta LUDDE plus att jag vill visa dig detta
men förstår om du inte kan lita på mig men som sagt kommer att skärpa mig nu det kommer jag lova dig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag och jag kommer inte fråga om jag kan få un ban utan jag kommer vänta på svar som alla andra får göra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka