Nekad Slovaken22 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slovaken22

Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Elias554/

Ditt Hex-ID: 1100001421dee24

Vad är din discord tagg? Slovaken#2820

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Namnlös.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag satt och hetsade i support eller diskuterade och så blev dom arg för att jag satt och skrek och satt och hade screen på så mina vänner hörde support samtalet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så här att jag var på sjukhuset och då så kommer det fram en mc person och sätter sig på min kompis som håller på att få vård och då slår jag till han och så slår min grabb ner han så att han tar hp och när han reser sig upp igen så drar jag upp ett baseboll trä och då drar han upp det och precis när jag skulle slå han så fick jag en sv ban och sedan gick det typ en timme så hade jag fått en förlängd ban i 13 dagar och så fick jag indragen krim och då så hoppar jag support och jag sitter och diskuterar och då så kommer nizze in och dom säger att jag skriker och sedan så säger nizze då kan vi säga hej till dina vänner i krim dcn som du sitter med och hör allt vad ni snackar om och då hoppar jag in på min dator och så diskuterar vi och sen så säger nizze låt mig dc banna dig och så blev jag perma bannad för en anledning som inte ens stämmer av Ludde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban utan det var en ban som jag fick av anledningarna och vilket som jag inte tänkte på så jag blev arg och sa dels att unive var ute efter pengar vilket dom inte är utan unive är en bra och rolig rp server och jag vill komma tillbaka jag förstår vad jag har gjort fel och kan lova på handen på mitt hjärta jag kommer aldrig göra om detta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare men minns inte varför för att det var länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag inte skulle skrikit på staffsen på unive när jag då fick min 14 dagars ban vilket som var fel av mig för jag gjorde fel som slogs på sjukan och då fick jag en ban och sen blev jag arg och aa och jag kan lova er alla staffs på unive att om jag får komma tillbaka så lovar jag att inte göra fler regelbrott

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att bara brösta bannen och göra en ban överklagan och inte sitta i support och skrika på staffsen för det gör bara saken sämre utan vi har staffs för en anledning och dom är här för att se till så att folk som dels mig inte lallar eller gör regelbrott och det kan jag lova att jag inte kommer att göra för att jag har varit lallig innan och det står jag för men det kommer jag inte att vara nu det kan jag lova dig LUDDE och alla dom andra staffsen,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag och jag kommer inte fråga om jag kan få un ban utan jag kommer vänta på svar som alla andra får göra

Nekad, du bidrar endast med problem, problem och mer problem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka