Antagen Slovaken22! | Ansökan till Servervakt [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slovaken22!

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Slovaken22

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001421dee24

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 12:00 - 00:00

Tisdag: 11:00 - 23:00

onsdag: 13:00 - 01:00

Torsdag: 14:30 - 23:30

Fredag: 15:00 - 23: 45

lördag: 14:30 - 22:45

Söndag: 15:30 - 21:30

har inte något fast schema så skriver ungefär mina RP timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 3 veckor

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://limewire.com/d/eU8eI#wwmFiaC839 hur många tidigare bans jag har

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en Servervakts uppgift är att underlätta för staffsen om man skulle möta på en lallare på kanske sjukhuset säger vi och det inte finns någon staff som speccar för att dem är upptagna så kan vi som servervakts banna dem så dem kanske lär sig och sedan skicka ut i en kanal om den ska förlängas eller liknande om tex staffs inte är ig under just den tiden eller det kanske är som så att staffs har annat o göra så är det bra att vi kan hjälpa till med dem permsen vi har ingame o kunna sv banna folk som inte kan bete sig eller kicka i detta fallet oxå

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo varför just jag vill bli Servervakt det är för att jag dels har varit det tidigare och jag känner att det är så pass många lallare inne på servern så det är bra att det finns servervakts som verkligen vill serverns bästa och underlätta för staffsen o kunna Sv banna dem som verkligen bara går in på servern för att lalla då det inte är acceptabelt någonstans sen är det oxå bra för att då kan vi som servervakts varna folk som kanske inte kan reglerna som kanske är nya till RP och inte har läst igenom reglerna då kan vi skriva i ooc chatten att dem ska tänka på Något så dem inte får åtgärder av staffs som i sin tur antingen resulterar i att dem får poäng eller att dem får ban. Därför vill jag bli Servervakt sen oxå för att det är en effektiv sak som hjälper i rpn och även att folk slipper skriva /help hela tiden då vi kan ta åtgärder på dem som inte kan bete sig vilket oxå underlättar för staffsen

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse innebär att man tex Bannar någon som inte har gjort något bara för att man har perms ingame och inte tex gillar personen eller liknande vilket är totalt förbjudet när man är Servervakt

Korruption innebär att man tex väljer att inte banna någon som bryter emot reglerna för att det kanske är ens vän eller liknande vilket som är strikt förbjudet

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd intervju!

Grattis!

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka