Accepterad Slovaken | Ansökan till Servervakt [affe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slovaken

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Slovaken#2820

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:00 - 23:00

Tisdag 15:30 - 23:00

Onsdag 15:00 - 23:00

Torsdag 15:20 - 23:00

Fredag 14:00 - Hur länge jag vill

Lördag 12:00 - Hur länge jag vill

Söndag 12:00 - 23:00

Sommar lov

Hur länge jag vill

Alla dagar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i exakt en Månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 52 tidigare banns

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt Uppgift är inte att man ska missbruka sina perms utan att man ska kunna hålla koll på servern och att man ska kunna banna eller kicka folk som inte kan bete sig och folk som Bryter mot reglerna på Unive En servervakt har oxå i uppgift att se till så att Rp blir bra och att ingen Kommer och Förstör den eller om dom förstör genom att köra över dig eller liknande Samt att man ska få bort folk som över huvud taget inte vill rpa utan som bara är inne för att förstöra på servern och det är det som Man som SV ska försöka att få bort så att dom som verkligen vill Rpa ska kunna få göra det och ha roligt utan att folk ska komma och förstöra

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo varför jag vill bli servervakt det är för att jag spelar på unive 24/7 och jag ser skit många Icke medlemmar som inte kan bete sig som tjuvkopplar bilar och tar dom och håller på och Förstör Rpn och därför vill jag bli ServerVakt för att jag vill kunna få stopp på allt detta Lallande inne på unive jag vill att vi ska kunna få en högre och bättre Rp nivå en vad som redan finns och därför ansöker jag till ServerVakt för att jag vill hålla koll på servern och kunna banna eller Kicka folk som gör regelbrott och som inte kan bete sig Överlag

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption

det är om tex min Kompis gör något fel tex som kör över en person och jag ser det men jag inte tar några åtgärder

Abuse

det är om jag tex använder mina perms fel tex bannar folk som inte ska vara bannade och jag bannar dom för en anledning som inte stämmer då abuse jag mina perms

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka