slothy | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slothy

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/slothy_gg/

Vad är ditt namn i verkligheten? cevin persson

Vad är ditt discord namn? slothy#5871

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär är född 1999 och heter kevin persson. hans största inträsse är fordon och motor. han vill vara så snäll han kan mot alla och fylla folk med lycka. han föddes med våldsamma föreldrar. så när han fyllde 14 så flyttade han hemifrån för hans skola såg att han hadde blå märken av bälten på sin rygg. när han flyttade fick han bo själv i ett garage och det var då han hittade sitt största intresse som är bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? jag strävar efter en bra och hög rollspelande. jag är ofta aktiv på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? så jag kan få mer tilgångar till servern så jag kan jobba med bil jobb som t.ex mekonomen vianor och autoexperten. för mitt rollspelandes skull

Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsade mig. jag fick se när dom spelade och tyckte den såg kul ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha en hög och kul rp. jag tycker inte man måste ha pengar eller vinna scenarion för att ha kul .

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka