Antagen Sloopie | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sloopie

Medlem
Servervakt
Meddelanden
53
Reaction score
-14
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristian

Vad heter du på discord? Sloopie21

Vad är ditt Hex:ID 110000148ae10c0

Ange ditt födelsedatum 29 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Har endast np, annars så är jag aktiv jävligt ofta. Då jag även har olika typer av karaktärer vilket gör att jag måste vara aktiv för att behålla mina poster ingame. Men jag är alltid aktiv när jag kan. Helger är lite annorlunda. Mot kvällarna brukar jag gå ut men kan spela på morgonen och lite på efermiddagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan oktober 2025

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/lEg1M84sprNhhF4d0?invite=cr-MSxxRGssMzU1MzM4Mzc1&v=NaN ( Ban 1 och 2 har gått ut(Jag vet att ban 2 är väldigt dåligt men har lärt mig av mina misstag) ) och ban 4 och 5 är samma ban då det var en ny helper som råka sätta perma ban och gjorde om det till 1 dag då perma bannen stannar kvar på de 3 senaste månaderna. Så jag är grön spelare men står gul. Pratade med några staffs innan detta då de sa att om ni inte tror att det jag säger är sant så kunde ni prata med dom.)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt har i uppgift att underlätta arbetet som staffs gör. Exempelvis att svbanna eller kicka någon beroende på vad som har hänt. Eller att man ger varning för olika saker. Men de håller koll på rpn i real tid eller hur man ska säga det och håller koll på läger under sitt rpande.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit med om att flera personer bryter mot regler och att hoppa support kan ta sin tid varje gång. Så at man istället direkt kan ta åtgärder och skicka in bevis för att personen ska få sitt straff. Men jag vill underlätta för alla staffs och förbättra servern genom att få alla att hålla en hög rp nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ja att man använder sina kommandon för att vinna ett scenario eller /toggleid abusa för att se folk som man inte skulle kunna se utan. Detta är det vanligaste typ av abuse/korruption som brukar förekomma.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka