Accepterad Slogerz | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198861359282/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Slogerz#6223

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Nilsson och är 18 år gammal. När Anton föddes så växte han upp med en svår barndom där han ej hade så många vänner. Han föräldrar var missbrukare och hans Pappa dog när han var liten. Med en ensam Mamma så var hans barndom jobbig. Han hade ej mycket pengar för hans Mamma tappad sitt jobb och fick arbeta som städerska. Anton blev mobbad i skolan för att han ej hade så bra kläder på sig. Med åren så hittade han fler och fler vänner. När Han blev 13 så drömde han om att bo i ett hus i Vinewood hills och alla hans vänner tyckte att han aldrig skulle kunna bo i hans drömhus. När han sen blev 18 så hade han lyckats spara ihop pengar till hans dröm hus. Och alla hans mobbare blev helt chockade när dom fick veta att han hade köpt hus där. Just nu så gillar Anton att spela golf och träna på tennis för någon dag vill han bli känd. Anton hade ett bra liv tills allt vände en dag. Han fortsätter hans liv i Unive RolePlay.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att jag kommer bidra till en bra rp där alla kommer känna sig glada och för att jag kommer hjälpa till att skapa bra scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en bra rp därför att jag kommer skapa roliga och bra scenarios och ingen kommer känna sig utanför.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ej bara spela för att vinna eller bara för att vara bäst utan man ska ej se sig själv som huvudkaraktären för att andra också ska kunna vinna scenarion. Där det kanske ej går som man ville eller tänkte sig.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive framför allt från Youtube där servern blev väldigt populär, Men också från vänner.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka