Nekad Slogerz | Ban överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198861359282/

Ditt Hex-ID: steam:110000135b598b2

Vad är din discord tagg? Slogerz#6223

Vem var det som bannade dig? 6 Granberg

Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 22 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? C-logg i scenario

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag hamnade i ett scenario där jag disconnectade från scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att min kompis hade köpt en ny bil. Han och jag ville testa vad bilen går för så vi körde ut mot motorvägen. Innan vi han komma dit så blev vi stoppade av polisen men vi försökte köra ifrån dom och då körde vi ut på motorvägen. Sedan så svängde vi in för att gömma oss bakom en bensinmack men då krockade han rakt in i en vägg och då fick polisen tag i oss för vi var skadade. Men då av rena panicken så tryckte jag f8 sedan quit. Och eftersom jag fick panik så han jag ej tänka innan jag gjorde något och då blev det fel. alltså på något sätt så bara flög det i mig att c-logga och det var inte det jag egentligen ville.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde felet med att C-logga och jag är väldigt besviken över mig själv för det. Jag tryckte f8 quit för att jag fick panik och jag var jätte stressad över polisen. tyvvär så han paniken göra så jag c-loggade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad fär fear rp men det har jag lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta det mer lugnt och inte försöka fly från polisen. för det var det som gjorde att jag blev så stressad. Jag hade också kunnat tänka före mina handlingar så hade det säkert inte blivit fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att tänka efter innan jag gör något, för annars blir det oftast fel och inte som man ville.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka