Nekad Slogerz | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198861359282/

Ditt Hex-ID: steam:110000135b598b2

Vad är din discord tagg? Slogerz#6223

Vem var det som bannade dig? 6 Granberg

Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 22 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? C-logg i scenario

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hamnade i ett scenario där jag tryckte alt f4 av panik. Och i efterhand så insåg jag att jag hade gjort ett stort misstag och brutit mot en regel. Är väldigt ledsen och jag önskar jag kunde få en ny chans. Jag ber, jag vet att jag gjorde fel och jag ångrar det verkligen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så detta är så detaljerat jag kan. Min kompis hade köpt en ny saab på marja lisas och då ville han testa den med mig. Så vi åkte ut mot motorvägen där vi sen blir stoppade och då så väljer min kompis att gasa iväg från poliserna för han ville ej bli tagen. Jag sa att det var en dum ide men han gjorde det ändå. Och efter det så började polisen köra efter oss ut på motorvägen. Sen svänger han av vid en bensinmack och då så krockade han lugnt in i en vägg. Då fastnade bilen och vi kunde ej gå ut så då fick jag panik, Sedan tryckte jag alt f4. Efter det insåg jag att jag gjort ett stort misstag som jag egentligen ej ville göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar varför ni bannade mig men jag tycker att jag borde få en ny chans. För detta var en engångsgrej och detta kommer inte upprepas. Nu i framtiden kommer jag tänka efter innan jag lämnar så att det ej uppfattas som c-log.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för fear rp där jag hade en ak47 till huvudet och jag rpa inte så bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag tänker efter innan jag lämnar och att ta mer lugnt och inte gör förhastade saker. Så det ej blir såhär fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att i framtiden ska som sagt tänka efter innan jag lämnar och inte göra snabba beslut. Jag ber att ni kan ge mig en ny chans för detta kommer INTE upprepas i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka