Nekad Slogerz | Ban överklagan [NAN1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198861359282/

Ditt Hex-ID: 110000135b598b2

Vad är din discord tagg? Slogerz#6223

Vem var det som bannade dig? 6 Granberg

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? C-logg i scenario

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag c-loggade i ett scenario där jag satt fast i en bil. Jag var i ett scenario där polisen jagade min kompis och jag satt i bilen och sedan parkerade han bilen så jag ej kunde komma ut och då c-loggade jag. Och jag ångrar mig så mycket asså för jag tänkte inte på att han var jagad av polisen, alltså att jag var i ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så min kompis hade köpt en bil och då så ville han testa den så jag hoppade in och då körde han ut mot motorvägen. Efter det kom polisen och sa till min vän att han skulle stanna. Han stannade och vi börja prata med poliserna, men då började han fly och det var då scenariot startade. Han kom ifrån dom ganska långt så man såg inte dom och man hörde inte dom heller. Så han parkerade på en bensinmack och då parkerade han så att jag ej kom ut. så jag satt fast, efter det kom poliserna och då fick jag panik och tryckte alt f4 för jag var fast och jag tänkte inte mig för. När jag hade tryckt så ångrade jag mig så mycket! Jag tänkte inte efter vad jag gjorde innan det var försent

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel. Det var jag som c-loggade i scenariot. Jag fick panik när jag satt fast och inte kunde fly för min kompis hade parkerat fast mig. Så utan att jag tänkte mig för så disconnectade jag. Jag är jätte besviken över mig själv och det kommer aldrig att hända igen! Jag har varit bannad nu i 6 dagar och har några kvar. Men jag tycker inte att dessa dagar kommer göra någon skillnad eftersom jag har redan blivit straffad och jag vill gärna komma tillbaka in i spelet med mina vänner.
Jag har verkligen lärt mig min läxa och jag hoppas att du förstår min situation.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev avstängd en gång för fear rp där jag ej visade att jag var rädd, Men av den så lärde jag att jag alltid ska visa att jag är rädd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta det mer lugnt och inte ens tänka tanken att trycka alt f4. Det var bara att jag fick panik när jag satt fast och jag tänkte inte helt klart. Denna bannen gjorde att jag tog lärdom över mina misstag!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att tänka efter innan jag lämnar och att inte tänka tanken att trycka alt f4 i ett scenario, även om jag sitter fast. Under dessa dagar jag varit bannad så har jag tänkt om vad jag hade kunnat göra annorlunda och det är då jag insett att jag gjort ett stort fel. Alla människor gör fel och denna gången gjorde jag ett.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart!

Anledningen är väldigt opålitlig. Du får vänta ut din ban så att du lär dig någonting.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka