Nekad Slogerz | Ban överklagan [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198861359282/

Ditt Hex-ID: steam:110000135b598b2

Vad är din discord tagg? Slogerz#6223

Vem var det som bannade dig? 6 Granberg

Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 22 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? C-logg i scenario

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag hamnade i ett scenario där jag disconnectade från scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag hamnade i ett scenario med min vän där vi åkte i en bil lite för snabbt. Därefter började polis jaga oss och vi körde iväg. När vi hade kommit ut på motorvägen så svängde min kompis in och krockade full fart in i en bensin station därför hans och mitt spel laggade sönder. när vår Bil gick i sönder så satt jag och han och skadade och då när polisen körde upp bredvid oss så tryckte jag f8 sedan quit av rena paniken. Allt hände så snabbt och jag och min kompis hjärta dunkade snabbare än någonsin. Och då så gjorde jag f8 quit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel när jag tryckte f8 quit och jag ångrar det verkligen. Jag hade bara en sån adrenalin kick där jag knappt visste vad jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hamna i ett scenario där en kille riktade en pistol mot mitt huvud och då så gjorde jag ej fear rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda med att ett åka så snabbt med min kompis på motorvägen och jag hade också kunnat börja tänka mig lite för innan jag gör något fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket, Jag ska tänka innan jag gör något och jag ska ej stressa så mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka