Inaktuell slo70in | Ansökan till Staff [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slo70in

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? per

Ditt discordnamn: slo70in

Ange ditt födelsedatum 31 Mars 2005

Varför ska just du bli staff? jo för jag är aktiv på eftermiddag och natten och på natten sker de jätte mycke lall som jag inte vill se på en rp server jag vill försöka styra upp den kriminella rpn och lagliga också men de sker mest lall från den kriminella sidan jag kommer försöka mitt bästa med att vara staff för har vilja vara de länge jag kommer inte sitta och skrika på folk i support för då får dom en dålig inblick av mig och vill försöka lösa problem

Vad tycker du inte fungerar på Unive? för mycke natt lalla och folk som bara skjuter utan någon bra anledning

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? försöka hitta alla lallare och banna dom eller ge dom en varning för de ska inte ske lalla oavsett natt som dag

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man gör de så seriöst man kan och inte bara abusar mina roller.
de är jätte viktigt för mig att agera professionellt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? 50% staff arbete 40% privat liv 10% rp
vardagar 16;00- 03;00 kanske senare
helger 16;00- 04;00 om inte längre

Hur länge har du spelat på Unive? 03-02-2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har en del men de har bara varit på mindre servar så kommer vara väldigt försiktig så jag inte gör något dumt

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Jobb, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka