Nekad slo70in | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slo70in

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? per

Vad heter du på discord? slo70in

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013c8fcf8e

Ange ditt födelsedatum 31 Mars 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv varje dag minst 4-5 timmar om dagen kan variera beroende på om jag har något att gör efter jag kommit hem

Hur länge har du varit medlem på Unive? senast 15 September 2024 första gången 16 April 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har haft 16 bans senast bannen var 11 Oktober är grön spelare om jag skriver /bantotal så står de 0 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att underlätta så mycket som möjligt för staffsen på servern med att kicka folk, dva bilar och banna folk som verkligen inte kan bete sig för att få rpn att flytta på så bra som möjligt utan massa lallare

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för jag ser mycke lall typ överallt, vill underlätta för staffs så mycket som möjligt. jag ser övergivna bilar överallt vill få bort dom jag tycker att de är för mycke lalla vid gäng hus och runt sjukan och vill få bort de för att få så bra rp som möjligt på servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att abusa sina perms som tex man använder toggleid i scenarion för att lättar vinna man kan kicka folk för att undvika scenario eller för att lättare vinna scenarion man kan abusa dv genom att om man åker runt och sen dör bilen då dvar man den istället för att göra någon annan rolig rp som tex ringa meko så får dom komma och bärga den istället för att dv och sen gå till bärgaren och bara hämta ut den igen de skulle jag klassa som abuse och dålig rp

Nekad.

Anledning: Vill att du utvecklar din svar!

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka