Nekad slizzy | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slizzy

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/slizzy9305/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? 𝙎𝙡𝙞𝙯𝙯𝙮#0001

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Luca Salamovic och Luca är bara 22 år gammal. Luca hoppa av skolan när han var 18 år gammal. Luca jobbar på en liten affär i sandy. Den heter Lucas liten hörnan. Han får många kunder varje dag och han har 5 stjärnor på google maps när man söker på Lucas liten hörna. Han jobbar där med sin pappa, bror och syster. När Luca gick i skolan hade Luca dåliga betyg, så han blev slagen där hemma av hans pappa som heter Mohamed. Luca gillar snabba bilar och motor cross. När Luca blir äldre är hans dröm och jobba på Mekonomen, för han älskar att laga bilar. Den saken att Luca är ledsen ibland är för att hans mamma tog självmord efter hon födde Luca. Lucas pappa kommer från italien så Luca älskar pasta med öl. Luca vill ha många bilar när han blir stor, Luca vill ha en Bugatti Divo som är hans favorit bil! Lucas pappa Mohammed har en bmw i8, Luca gillar att åka i sin pappas bil för den är snabb!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem i unive för att jag kommer bidra med glädje, energi, ider och skartt tillexempel om de är nåt som tillexempel att man kan skriva in förslag på vad man kan utveckla servern med kommer jag alltid försöka hjälpa till sen kan de också vara i spelet så kommer jag alltid hjälpa till där och de kan tillexempel vara att jag hjälper någon som har dåligt med pengar eller fasnat med bilen eller liknande så kommer jag alltid försöka hjälpa till oavsätt om de är pengar eller vad de nu kan göra så kan jag alltid hjälpa till

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp nivå och skaffa många kompisar och göra så rp nivån blir bättre för att jag har rpat på många rp servers där jag va krim!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sig själv utan spela för att få rolig rp. Allting handlar inte bara om pengar och makt utan att skapa bra scenarios för att alla ska tycka det är kul.

Hur hittade du Unive? Jag sökte Svenska server på FiveM och så sortera jag igenom spelare så börja jag spela på den mer och mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka