Nekad Sliskiga fisken | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sliskiga fisken

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Noa

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är sliskigafisken

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Urban Karlsson och är 70 år gammal. Urban är uppväxt med sin mamma Stina, pappa Sven och lillebror Ingvar i Karlstad. Han hade det svårt som unge för hans familj var mycket fattiga så han blev mobbad och retad i skolan, men en dag kom en tjej som hete Eva och det var som kärlek vid första ögonkastet. Han och Eva började dejta efter ett tag och tillslut blev ett par. Eva och Urban hade nästan exakt samma intressen för båda gillade att skruva med bilar och dom hade en dröm om att öppna en egen verkstad en dag. När Urban var 30 år så fick han veta att Eva hade blivit gravid och blev överlycklig, men när dagen kom för barnet att föddas gick allt snett. Eva och barnet överlevde inte förlossningen och Urban blev helt förstörd. Men han gav aldrig upp utan han skulle uppfylla drömmen om en egen verkstad för att hedra Eva. Och efter två år stod han där med nycklarna i handen men det gick inte så bra för verkstaden gick i konkurs efter en månad och efter det gav han upp. Han flyttade till Göteborg och startade ett nytt liv och nu har han hamnat i den här fina staden och vill ut och utforska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att få folk att ha en rolig stund och få folk att skratta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för båda parterna och inte gör det orättvist. det gör det både roligare och bättre

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM är när man använder ett fordon som ett vapen som att tillexempel köra på någon utan anledning, NLR är när man minns saker efter att man har dött och COPBAIT är att man försöker få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har haft en egen server förut så jag vet hur man ska bete sig och sköta sig.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror jag är klar

Senast ändrad:
Nekad, utveckla frågan "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? " Samt så måste du ha samma namn på discord som Steam.
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka