Ej Antagen Sliskig Ragger | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brattö®

Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Ditt discordnamn: Banditexx

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jo! Jag har extremt mycket erfarenhet utav staff arbete. Jag har tidigare varit staff på unive och varit jobb ansv osv. Min stora passion är att hjälpa människor och göra människor nöjda utav mitt bemötande. Jag kommer bidra med en extrem profession inom mitt staff arbete och ta det seriöst och faktiskt lägga tid på staff arbete och bemöta spelare professionellt och trevligt. Jag har inga som helst problem med sociala sammanhang och lär känna folk snabbt och är trevlig mot allt o alla. Jag är dessutom väldigt aktiv i mitt staff arbete ifall de behövs. Så tex fredagar när det är högtryck så kan jag jobba mycket.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Nya spelare som tar folks bilar och härjar inne på servern. Även att folk använder tredjeparts programvaror som tex softaim osv. Sen så är det nog lall. Lallandet blir mycket inte bara bland nya spelare utan även vid gänghus osv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Specca, sätta i staff samtal, eller skriva till att de ska bete sig och fungerar det inte så ban. Sen till de tredjeparts programvarorna är svårt att stoppa men som tur är så har vi riktigt bra anti cheat.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag ska tänka såhär att aldrig liksom få utbrott på personer och bli super arg på folk. Jag ska även hjälpa spelare som behöver hjälp trots om det tar 3 timmar av min tid. Jag kommer vara väldigt aktiv och göra staff arbete ca 4 timmar per dag minst.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer hem vid typ 17 eller 18 sen rpar till 20 och sen staff arbete från 20 till kl 01:00

Hur länge har du spelat på Unive? 4 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Har varit staff på unive 2 gånger tidigare och varit mod och SR admin på andra servers för än herrans massa år sedan

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Krim. De är för att jag är boss och vill alltid vara

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka